کد خبر: ۴۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴:۳۰ - ۲۹ دی ۱۳۹۳ - 2015January 19
شفاآنلاین-مدیرعامل بانک ملی ایران ؛ سبک سازی ، کاهش هزینه های اضافی و وصول مطالبات را راهکارهای مناسب به منظور سودآور کردن بانک اعلام کرد.
به گزارش شفاآنلاین از روابط عمومی بانک ملی ایران ، عبدالناصر همتی گفت : مجموعه اقدامات انجام شده در بیش از یک سال اخیر افق دید بسیار خوبی را برای آینده بانک ترسیم می‌کند و با توجه به شاخص ‌های موجود افق روشنی برای تولید در کشور دیده می شود که مدیون اعتماد عمومی مردم به بانک ملی ایران است. وی ابراز امیدواری کرد بانک ملی ایران همچنان همانند گذشته گزینه اول در نظام اقتصادی کشور باشد.
مدیر عامل بانک ملی با تأکید بر اصلاح و ادغام شعب ناکارآمد افزود: این امر به نفع سازمان و کارکنان است و باید در جهت سود آوری شعب گام برداریم.
همتی با تشریح اقدامات در حال انجام در خصوص امور رفاهی کارکنان بر همدلی و همکاری تمامی ارکان بانک در جهت افزایش بهره‌وری، تأکید کرد .
عبدالناصر همتی ضمن بازدید از دوایر مختلف اداره امور شعب استان مازندران با مسئولان ستادی، روسای حوزه و شعب تابعه این اداره امور دیدار و گفتگو کرد.
وی وضع بانک را برغم شرایط سخت فعلی رو به جلو توصیف کرد و اقتدار کنونی بانک ملی ایران را ناشی از اقبال عمومی مردم دانست و گفت: باید از این ظرفیت به نحو شایسته و مناسب استفاده شود.
ریس هیأت مدیره بانک ملی ایران خودداری از هزینه های اضافی را ضروری خواند و اظهار داشت: باید واحدها برای فروش املاک اضافی در جهت سودآور کردن بانک تمامی تلاش خود را بکنند.
وی در ادامه با تشریح سیاست های کلان مدیریتی ، وضعیت سپرده های بانک ، سیاست های اعتباری ، اقدامات وصول مطالبات ، تغییرات ایجاد شده در روند ارتقای شغلی کارکنان و مطالعه اصلاح اساسنامه بانک ، خواستار همدلی و همکاری تک تک کارکنان برای ارتقای جایگاه بانک شد.
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اقدامات انجام شده در حوزه انفورماتیک و تغییرات شرکت سداد ، این امر را گامی مهم در جهت روان سازی و بروز کردن امور IT بانک دانست.
برات کریمی معاونت امور شعب بانک هم مازندران را استانی با مردمان سخت کوش دانست و گفت : باید از پتانسیل موجود در جهت اهداف بانک استفاده بهینه
شود.
کریمی جذب منابع ارزان قیمت را از الویت های بانک ملی برشمرد و گفت:
همه باید اقدامات بایسته را انجام دهند.
همچنین سید ولی‌اله فاطمی اردکانی عضو هیأت مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با حضور در شعبه قائم مقام فراهانی از روند اجرای سامانه چکاوک بازدید کرد.
فاطمی اردکانی ابراز امیدواری کرد با تلاش کارکنان، سامانه چکاوک به نقطه مطلوب و پایدار در بانک ملی ایران برسد.
در این شعبه روزانه بیش از 2 هزار فقره چک مبادله می‌ شود که با اجرای این طرح و حذف مبادله فیزیکی لاشه چک، این روند به میزان قابل توجهی تسهیل شده است.
سامانه مبادله الکترونیک چک (چکاوک) به تازگی در شبکه بانکی کشور اجرائی شده و بانک ملی ایران استقبال ویژه‌ای از آن کرده است.
سامانه چکاوک که اثار مثبت آن مکانیزه کردن تمامی فرایند‌های مبادله چک، تسریع و تسهیل امور، امکان کنترل و نظارت و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی افراد سودجو است ، زمان واریز وجوه چک به حساب مشتریان را به کمتر از 24 ساعت کاهش داده است.

واحد مرکزی خبر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: