کد خبر: ۴۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۲۸ دی ۱۳۹۳ - 2015January 18
شفاآنلاین-رییس انجمن پزشکان عمومی ایران از برگزاری همایش جامع پزشکان عمومی ایران از روز اول تا سوم بهمن ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی رازی تهران خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،«عباس کامیابی» افزود: این همایش با رویکرد توانمند سازی علمی و حرفه ای طب عمومی و برگزاری 30 برنامه علمی ویژه پزشکان عمومی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در دهه اخیر این همایش به عنوان یکی از همایش های بزرگ با محوریت انجمن پزشکان عمومی ایران محسوب می شود که امیدواریم با توجه به حضور تعدادی از وزرا، مسوولان کشوری و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، بتوانیم بخش عمده ای از مشکلات پزشکان عمومی را مطرح کرده و با حضور این مسوولان به تحلیل و بررسی بپردازیم.

وی ادامه داد: در کنار بحث توانمندسازی علمی و حرفه ای طب عمومی، از دیگر اهداف این همایش، یک نوع انسجام، هم اندیشی در میان پزشکان عمومی و تبادل اطلاعات بین پزشکان و مسوولان کشوری است.

کامیابی افزود: در این همایش سه روزه، مشکلات حوزه طب عمومی مطرح خواهد شد تا مورد تحلیل میهمانان قرار گیرد.

رییس انجمن پزشکان عمومی ایران در ادامه گفت: قرار است «سیدحسن هاشمی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، دکتر «علیرضا زالی» رییس سازمان نظام پزشکی کشور و «انوشیروان محسنی بندپی» مدیرعامل بیمه سلامت ایران در این همایش سخنرانی داشته باشند.

وی زمان افتتاحیه این همایش را روز یکم بهمن ماه اعلام کرد و گفت: همچنین قرار است تعدادی کارگاه آموزشی، نشست های صنفی از گروههای طب عمومی و نمایشگاه محصولات دارویی و تجهیزات پزشکی در حاشیه این همایش برگزار شود.

به گفته وی، بیش از 70 هزار پزشک عمومی در حال خدمت به مردم کشورمان هستند.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: