کد خبر: ۴۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۰ دی ۱۳۹۳ - 2015January 10
شفاآنلاین-تالیف جدید فصل نخست کتاب مرجع نقص ایمنی با همکاری دکتر «نیما رضائی» استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و استادانی از کشورهای کانادا، ایتالیا و هلند پایان یافت.
به گزارش شفا آنلاین، کتاب «نقص ایمنی استایم» ، یکی از معتبرترین کتب مرجع دستیاران ایمونولوژی بالینی و آلرژی است که پس از تاخیری 10 ساله از چاپ پنجم خود با ویرایشی جدید در یکهزار و 156 صفحه و 62 فصل توسط ناشر «آکادمیک پرس» به چاپ رسید.

نگارش این کتاب حاصل همکاری 96 پژوهشگر از کشورهای مختلف جهان بوده است.این کتاب توسط «کاتلین سولیوان» و «ریچارد استایم» به نگارش درآمده است که فصل اول آن با عنوان «تظاهرات بالینی و رویکردهای تشخیصی در بیماری های نقص ایمنی اولیه » توسط دکتر رضائی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر «استر دی وریس» از هلند، دکتر «الانور گامبینری» از ایتالیا و دکتر «الی حداد» از کانادا تالیف شد.

بنا به این گزارش، دکتر «نیما رضائی» مدیر بیمارستان مرکز طبی کودکان و معاون پژوهشی مرکز تحقیقات نقص ایمنی تاکنون چندین کتاب به زبان انگلیسی منتشر کرده است و قرار است در سال جاری میلادی چاپ دوم کتاب مرجع بیماری های نقص ایمنی اولیه و نیز کتاب جامع ایمونولوژی سرطان را در سه جلد توسط اشپرینگر به چاپ برساند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: