کد خبر: ۴۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۰ - ۱۷ دی ۱۳۹۳ - 2015January 07
شفاآنلاین-در پی فعالیت غیرمجاز برخی از اشخاص و شركت ها در امر بیمه گری و دخالت آنان در فرایند آموزش و تربیت نیروی متخصص بیمه ای اعم از بازاریاب، كارمند و...، بیمه مركزی جمهوری اسلامی ایران در قالب اطلاعیه ای نسبت به فعالیت این دسته از فعالان غیرمجاز، هشدار داد.
به گزارش شفاآنلاین، در پی فعالیت غیرمجاز برخی از اشخاص و شركت ها در امر بیمه گری و دخالت آنان در فرایند آموزش و تربیت نیروی متخصص بیمه ای اعم از بازاریاب، كارمند و...، بیمه مركزی جمهوری اسلامی ایران در قالب اطلاعیه ای نسبت به فعالیت این دسته از فعالان غیرمجاز، هشدار داد.

متن اطلاعیه به این شرح است:
به اطلاع هموطنان عزیز می رساند طبق گزارش های موجود اشخاصی بدون دریافت مجوز از بیمه مركزی جمهوری اسلامی ایران با عناوین جعلی نظیر "شركت خدمات بیمه ای صنعت و معدن" (كه اخیراً به صورت غیرمجاز در استان بوشهر تاسیس شده است) به تاسیس دفتر بیمه ای اقدام كرده اند و با دریافت وجه از افراد جویای كار  و برگزاری آزمون جهت جذب كارمند(بازاریاب) فعالیت می كنند.
بیمه مركزی ضمن محفوظ دانستن حق شكایت و اقدام قانونی علیه این قبیل متخلفان،  به شهروندان عزیز توصیه می كند آخرین اخبار، اطلاعات و مسائل مرتبط با امر بیمه و بیمه گری را از مجاری رسمی نظیر پرتال بیمه مركزی و سایت اصلی شركت های بیمه ای دریافت كنند تا در دام این سودجویان نیفتند.

ایلنا
برچسب ها: بیمه مركزی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: