کد خبر: ۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱:۵۲ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - 2013July 24
شفا​آنلاين -مشتريان بانک‌ها فريب تماس‌هاي مشکوک را نخورند و قبل از هر اقدامي نسبت به اطمينان از صحت و سقم موضوع مطرح شده از مراکز رسمي استعلام کنند.
    علي جهاني مدير روابط عمومي بانک پارسيان با اعلام اين مطلب اظهار داشت : بر اساس گزارش‌هاي رسيده از بانک مرکزي، اخيراً افراد سود جو با تماس تلفني و يا ارسال پيام کوتاه به شهروندان، در پوشش پرداخت وام کلان و يا اعلام برنده شدن آنان در قرعه کشي‌هاي مختلف، اقدام به سوء استفاده مالي و کلاه برداري و اخذ وجوه به صورت الکترونيکي مي‌کنند که مشتريان و هموطنان گرامي بايد در اين خصوص دقت لازم را به عمل آورند. وي تاکيد کرد: مردم عزيزمان در اين گونه موارد پيش از هر اقدامي از درستي منبع تماس اطمينان حاصل کرده و بدون دادن اطلاعات حساب خود به ديگران، موضوع را با مراکز رسمي در ميان بگذارند. شايان ذکر است، در هفته‌ها و روزهاي گذشته مشاهده شده است که برخي با ارسال پيامک و يا تماس تلفني به مشتريان برخي بانک‌ها اقدام به سوءاستفاده کرده‌اند.  
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: