کد خبر: ۴۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 17
شفاآنلاین-سمینار دو روزه «سوء مصرف و اعتیاد به الکل از جنبه های طب بالینی و قانونی» روزهای نهم تا دهم دیماه در سازمان پزشکی قانونی کشور برگزار می شود.
به گزارش شفا آنلاین، این سمینار توسط مرکز تحقیقات پزشکی قانونی و با هدف آشنایی هر چه بیشتر گروه پزشکی با وضعیت سوء مصرف و اعتیاد به الکل ، ابعاد تشخیصی، درمانی و قانونی آن و نیز آشنایی با پروتکل های درمانی از اهداف برگزاری این سمینار است.

این گزارش افزود: اپیدمیولوژی (همه گیری ) سوء مصرف الکل در کشور، فارماکولوژی اتانول و متانول، راهبردهای دارویی و روانپزشکی در درمان مصرف الکل، پروتکل درمان اعتیاد به الکل، مسمومیت جمعی با متانول و علل و همه گیری شناسی در ایران از جمله محورهای بحث در این سیمنار است.

بیماریابی فعال در مسمومیت های جمعی با متانول، مدیریت و درمان بیمار مسموم با متانول، روش های آزمایشگاهی شناسایی الکل در نمونه های زیستی، آشنایی با شاخص های بیوشیمیایی مصرف الکل، سوء مصرف الکل از دیدگاه پزشکی قانونی، سوء مصرف الکل و تصادفات رانندگی و همچنین چالش های اخلاقی در درمان بیمار معتاد به الکل از دیگر موارد مورد بررسی در سمینار یاد شده است.

این سمینار برای متخصصان پزشکی قانونی، روانپزشکی، داخلی، سم شناسی، طب کار، مطالعات اعتیاد، پزشکان عمومی، داروسازان، دندانپزشکان، دکترای علوم آزمایشگاهی، کارشناسان ارشد سم شناسی، روان شناسی بالینی و مشاوره و کارشناسان پرستاری دارای امتیاز باز آموزی دوره های آموزش مداوم است.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و شرکت در این سمینار به سایت مرکز تحقیقات پزشکی قانونی به نشانی www.lmrc.ir مراجعه کنند.
برچسب ها: سمینار ، اعتیاد ، الکل
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: