کد خبر: ۴۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۵ - ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 17
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی:
شفاآنلاین-رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی تاکید کرد: بهتر است به جای انتقادات تند از شبکه بانکی آنها را مورد حمایت قرار دهیم.
به گزارش شفاآنلاین،سیدصفدر حسینی عصر سه شنبه در نشست هم اندیشی مدیران عامل بانک های کشور با معاون اول رییس جمهور برای خروج از رکود، افزود: با ورود دولت جدید شبکه بانکی و اقتصادی کشور از نظم بیشتری برخوردار شده است.

وی با اشاره به اینکه سیاست های کلان اقتصادی به خوبی طراحی شده است، اظهار داشت: نباید فراموش کرد که نرخ بیکاری، تورم و اشتغال در چه وضعیتی قرار داشته و اکنون در چه شرایطی قرار دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه گاهی انتقادات تندی نسبت به شبکه بانکی مطرح شده که چندان هم عادلانه نیست، افزود: اغلب خبرها و گفت و گوهایی عنوان می شود که در شان شبکه بانکی نیست و این در حالی است که باید بانک ها را دریابیم.

رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی رابطه صندوق و بانک ها را استراتژیک و خوب ارزیابی کرد و گفت: ما با همکاری با یکدیگر در جهت ارائه تسهیلات و تقویت تولید حرکت می کنیم و نه واردات، ضمن آنکه خارج از وظایف خود نیز به بخش های مختلف تسهیلات نمی دهیم بنابر این اگر منابعی هم آزاد شود دوباره در چرخش بین بانک ها و تولید صرف خواهد شد.

محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، علی طیب نیا وزیر اقتصاد، ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی، علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی و محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت از دیگر شرکت کنندگان در این نشست بودند.


ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: