کد خبر: ۴۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 14
شفاآنلاین-سومین کنگره ملی آموزش بیمار و خود مراقبتی توسط معاونت‌های بهداشتی و درمان وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری کلیه مراکز علمی کشور با هدف بررسی و تقویت جایگاه آموزش بیمار و خود مراقبتی در نظام سلامت کشور 10 الی 12 دی ماه در سال همایش‌های رازی برگزار می‌شود.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر فاطمه رخشانی دبیر علمی کنگره گفت: در این کنگره با حضور قریب به 40 سخنران از وزارت بهداشت و درمان و معاونت‌های تابعه در تهران مرکز همایش‌های بین المللی رازی برگزار خواهد شد.

دبیر علمی سومین کنگره آموزش بیمار و خود مراقبتی در خصوص مقالات رسیده به دبیرخانه کنگره اظهار داشت: در مدت زمان تعیین شده، 667 مقاله دریافت که تعداد قابل توجهی جهت ارائه به صورت سخنرانی و بخشی به صورت پوستر در کنگره ارائه خواهد شد.

وی در خصوص، دیگر برنامه‌های کنگره افزود: در این کنگره که به همراه کارگاه‌های تخصصی دیابت، آسیب نخاعی، هپاتیت، روماتولوژی، آسم، فشارخون و موضوعات دارویی برگزار می‌شود، اساتید، محققان و پیشکسوتان علوم سلامت به مدت سه روز به بحث و تبادل نظر و سیاست گذاری در زمینه آموزش بیمار در سیستم بهداشتی و درمانی کشور خواهند پرداخت.

این کنگره دارای حداکثر امتیاز بازآموزی بوده و مخاطبین و گروه هدف آن شامل: کلیه متخصصان و فوق تخصص‌های رشته‌های پزشکی از جمله داخلی، جراحی، داروسازی، دندانپزشکی، پزشکان عمومی، پرستاران و کلیه همکاران سیستم بهداشتی و درمانی کشور می‌باشند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 88249775 و یا به سایت www.pscongresss.ir مراجعه نمایند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: