کد خبر: ۴۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 10
شفاآنلاین-نرخ کارمزد تسهیلات 15 میلیون تومانی مسکن روستایی 5 درصد در نظر گرفته شده است و اقساط آن هم چیزی حدود 100 تا 150 هزار تومان در ماه است.

به گزارش شفاآنلاین،معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ارائه تسهیلات بانکی برای ساخت مسکن روستایی خبر داد و گفت: متقاضیان دریافت وام مسکن روستایی می توانند از امروز برای اخذ وام 15 میلیون تومانی به بانک های عامل مراجعه کنند.

احمد شاملو ادامه داد: تمام بانک‌ها وام ساخت مسکن روستایی را ارائه می دهند اما بانک صادرات از امروز شروع به پذیرش متقاضیان می کند.

وی با اشاره به شرایط پذیرش متقاضیان نیز گفت: مهمترین شرط قبول متقاضیان برای پرداخت وام 15 میلیون تومانی سکونت در روستا است اما شرایط و ضوابط دیگری هم دارد.

شاملو با اشاره به نرخ سود این و ام و مبلغ اقساط آن، تاکید کرد: نرخ کارمزد تسهیلات 15 میلیون تومانی مسکن روستایی 5 درصد در نظر گرفته شده است و اقساط آن هم چیزی حدود 100 تا 150 هزار تومان در ماه است.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: طبق مذاکراتی که با دولت داشتیم یارانه این تسهیلات را دولت می پردازد و میزان آن مابه التفاوت سودی است که سیستم بانکی به طور معمول اخذ می کند.

وی درباره سهمیه این تسهیلات اظهار کرد:‌ ساخت 200 هزار مسکن روستایی سهمیه سال 93 است و به همین میزان هم در سال جاری به متقاضیان تسهیلات بانکی داده می شود.


ایلنا

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
0
0
سلام وام مسکن روستایی پنج درصد کارمزد دارد ایا بجز این پنج درصد کارمزد سود هم شامل حالش میشود؟اگر بشود چقدر است؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
0
0
پس چرا هرچى مراجعه ميکنيم ميگن دستورالعملش نيومده و از وام خبرى نيست
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: