کد خبر: ۴۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۴ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 06
شفاآنلاين :چاق‌ترین انسان جهان در سن 44 سالگی درگذشت.

به گزارش شفاآنلاين: کیت مارتین،انگليسي كه ساكن لندن بود سرانجام پس از مدت‌ها مبارزه با چاقی خود، به دلیل مشکلات جسمی فوت کرد.

وی که چاق‌ترین فرد جهان بود، بدون نگهداری 24 ساعته بهیاران و دو خواهرش نمی‌توانست از عهده هیچ کاری بربیاید. او تمام وقت خود را تلویزیون می‌دید و شکلات، کیک، بیسکوئیت و سوسیس می‌خورد.

افزایش وزن مارتین از زمان فوت مادرش در نوجوانی شروع شد. او در یک شبکه تلویزیونی گفته بود: "مادرم وقتی 16 ساله بودم فوت کرد و بعد از او دیگر به هیچ چیز اهمیت نمی‌دادم و برایم مهم نبود که چه اتفاقی برایم می‌افتد و همه‌چیز می‌خوردم. الان خودم را سرزنش می‌کنم. اشتباه از خودم بود و من مقصر بلایی هستم که به سر خودم آوردم".

با وجود اینکه در عمل‌های جراحی سه چهارم معده مارتین را برداشته بودند، او َباز هم نتوانست در مبارزه با وزن خود پیروز شود و مرگ سرانجام وی شد.

مارتین 370 کیلو وزن داشت و پیش تر از وی فردی مکزیکی با وزن 570 کیلو رکورد دار گینس بود که مرگ زودهنگام به وی نیز مجال نداد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
طلا
|
ROMANIA
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
0
0
خدایا امروز خیییلی دلم گرفته*توروخدادعاکنید داداشم یه زنخوب بگیره*داداشم تنهایه*خدایا پشت پناه همه پسرها ودخترها باش*هیچ ربطی ب موضوع بالایی نداشت*دلم خواست ااینوبنویسم*شایدکسی دعاکنه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: