کد خبر: ۴۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - 2014November 26
شفا آنلاین:ارائه طرح‌ها و ایده‌های جدید از سوی کارکنان، کارگزاران و مشتریان موجب بالندگی بیشتر پست بانک ایران می‌شود.
به گزارش شفا آنلاین به نقل از  روابط‌عمومی پست بانک ایران: فاتح کیاست مدیرامورسازمان و برنامه‌ریزی درجلسه شورای اداری پست بانک استان البرز ضمن بیان مطلب فوق و تقدیر از عملکرد شعب استان گفت: این استان دارای ظرفیت بالقوه فراوانی است و بایستی با ارائه خدمات متنوع بانکی از این فرصت برای تحقق اهداف بانک استفاده نماید.
وی افزود: درحال حاضر پست بانک استان البرز دارای عملکرد خوبی در بین استان‌هاست ولی باید تلاش بیشتری از سوی کارکنان صورت پذیرد.
کیاست؛ ریسک‌پذیری و ارائه آموزش‌های مستمر به کارکنان و کارگزاران را بسیار مهم برشمرد و خواستار ارائه طرح‌ها و ایده‌های جدی از سوی آنان شد.
مسعود کمال‌آبادی مدیرشعب استان البرز نیز در این جلسه ضمن تشریح عملکرد استان و تقدیر از زحمات کارکنان استان اظهارامیدواری کرد با تلاش مضاعف و همکاری همه واحدها بتوانیم شاهد رشد و بالندگی هرچه بیشتر بانک باشیم.
همچنین دراین جلسه مجتبی باقری رئیس اداره‌کل تشکیلات و روشها، شهنام زندیه رئیس اداره کل برنامه‌ریزی، بودجه و بهره‌وری و علی آزاد رئیس آموزش و تحقیقات نیز حضور داشتند و پاسخگوی
سوالات کارکنان بودند.
گفتنی است: در پایان مدیر امور سازمان و برنامه ریزی از غلامحسین معظمی، مهدی مشایخی و مجید حسنلو رؤسای شعب دانشکده، هشتگرد و ملک‌آباد به جهت عملکرد مناسب و رشد منابع تقدیر نمود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: