کد خبر: ۴۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - 2014November 24
شفا آنلاین:هدف از برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح پست‌بانک‌ایران، توسعه مشارکت جمعی و ارتقاء نشاط و شادابی در بین کارکنان به منظور خدمت‌رسانی بهتر به هموطنان است.
به گزارش شفا آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: علی نعمتی عضو هیأت مدیره درحاشیه یازدهمین دوره مسابقات فوتسال این بانک در مشهد مقدس اظهارداشت: این رویداد بزرگ ورزشی یازده سال است که به صورت رسمی و بدون وقفه درسطح کیفی بالائی برگزار می‌شود که در این دوره 8 تیم منتخب از سراسر کشور به میزبانی مدیریت شعب استان خراسان رضوی در مشهد مقدس با هم به رقابت پرداختند و درنهایت تیم میزبان به مقام قهرمانی دست یافت.
وی با اشاره به تأثیر اینگونه برنامه‌ها درمجموعه و ترویج و گسترش تکریم ارباب رجوع و روحیه نشاط در بین آنان افزود: مسابقات دیگری از جمله والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز و سایر رشته‌ها درسطح بانک برگزار می‌شود و همچنین کارکنان در مسابقات جام ارتباطات و جام فجر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تمامی رشته‌های ورزشی حضور دارند و همواره جزو مدال‌آوران هستند.
نعمتی تصریح کرد: مدیران ارشد بانک به برگزاری اینگونه فعالیت‌ها و اقدامات اعتقاد داشته و حمایت همه‌جانبه‌ای می‌نمایند.
عضو هیأت مدیره اظهار اشت: در این دوره شهر مقدس مشهد انتخاب شد تا ورزشکاران علاوه بر انجام مسابقه با حضور در جوار حرم علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) و زیارت این امام همام بتوانند از فیوضات و معنویات خاص مشهد‌الرضا(ع) بهره‌مند گردند.
وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت این مسابقات و جایگاه آن بین مسابقات ورزشی مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمید عباسی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی – ورزشی پیام و معاون وی با حضور در ورزشگاه شهید صیادشیرازی مشهد مقدس محل برگزاری مسابقات از نزدیک نظاره‌گر این بازی‌ها بودند.
نعمتی اضافه کرد: در این دوره برای اولین بار مسابقات دارت و فوتبال دستی نیز برگزار و مورد استقبال ورزشکاران قرار گرفت.
وی درپایان به موضوع عاملیت بانکی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسعه IT و بانکداری الکترونیکی نیز اشاره داشت و از تمامی کارکنان و کارگزاران درخواست کرد با عزم جدی، خود را برای ارائه خدمات بهینه به این مجموعه آماده کنند تا شاهد ارتقاء بیش از پیش پست بانک ایران باشیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: