کد خبر: ۴۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 17
شفا آنلاین:اوقاف وامور خیریه استان فارس گفت: بزرگترین بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور با ثبت 500تخت 500میلیون تومانی به نام خیران کشور در شیراز احداث می شود.
به گزارش شفا آنلاین-حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت:‌بزرگترین بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور با ثبت 500تخت 500میلیون تومانی به نام خیران کشور در شیراز احداث می شود.
 
وی ادامه داد:هر تخت در بزرگترین بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور با مشارکت خیران، شرکت‌ها، موسسه‌ها، اقوام، طایفه ها و خانواده ها و خرید اوراق وقف 500تخت 500میلیونی به نام خیران در سامانه وقف کشور به صورت دائم ثبت خواهد شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین حسینی مقدم اظهار داشت: تاکنون 3تخت 500میلیون تومانی به نام علی مجردی ساکن بیرم لارستان فارس و دو خیر شیراز که یکی از آن‌ها از بیماران سرطانی به نام مطیع الله از ساکنان شیراز در سامانه ثبت موقوفات کشور ثبت شده است.
 
 
وی تصریح کرد:خیران در استان‌ها و شهرستان‌های کشور می‌توانند با مراجعه به اوقاف و امور خیریه استان خود در وقف جمعی با خرید اوراق جمعی خرید تخت‌های 500میلیون تومانی از بانک ملت با ثبت نام خود در سامانه ثبت موقوفات کشور مشارکت کنند.
 
حجت الاسلام و المسلمین حسینی مقدم اشاره کرد: خیران در استان‌ها و شهرهای کشور می‌توانند با خرید اوراق جمعی از بانک ملی با حداقل وقف  100هزار تومانی در وقف جمعی از بزرگترین بیمارستان‌ تخصصی سرطان جنوب کشور شرکت کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: بزرگترین بیمارستان تخصصی جنوب کشور همزمان با عید سعید غدیر کلنگ زنی شد و در حال حاضر در مرحله خاک برداری طراحی نقشه‌، فنداسیون و محوطه سازی است،احداث بزرگترین بیمارستان تخصصی جنوب کشور در طرح 5ساله طراحی شده است.
 
خیران خارج از کشور با کمک‌های نقدی، کارخانه‌ها و شرکت‌های مصالح نیز تاکنون با وقف مصالح، امکانات و تجهیزات ساختمانی در وقف شرکت کرده‌اند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
0
0
با سلام خدمت همه مردم سرزمینم ایران واقعا به نظر شما نگاه بزرگان استان تبعیضانه نیست چرا همه ی مراکز درمانی در شیراز و اینکه چرا اکثر بیمارستانهایی که دولتی هستن و دولت ساخته در شیراز هست ایا اصلا این سوال رو از خودتون پرسیدید و اینکه چرا همه ی بیمارستانهای شهرستانهای استان فارس خیر ساز هست ایا یکی از این بیمارستانهای دولتی حق شهرستانها نبود کار مرکز استان ما شده فقط شهرستانها رو به جون هم بندازه و خودش از بودجه دولتی نهایت استفاده رو ببره
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: