کد خبر: ۳۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - 2014October 29
شفاآنلاین-نماینده پرستاران با اشاره به خواسته جامعه پرستاری برای اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری که هفت سال قبل به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، انتظار می رفت این قانون اجرایی شود که متاسفانه چنین نشد.

به گزارش شفا آنلاین،محمد شریفی مقدم به موضوع تجمع امروز پرستاران در مقابل مجلس اشاره کرد و افزود: در حدود 500 نفر از پرستاران تهران، با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی، نسبت به اجرا نشدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری معترض شدند.

وی با اشاره به اینکه بیش از هفت سال از تصویب قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری می گذرد، گفت: به رغم انجام تمام اقدامات کارشناسی و 7 هزار ساعت نفر کار کارشناسی برای تعیین استانداردهای خدمات پرستاری و...، متاسفانه این قانون هنوز اجرایی نشده است و پرستاران از این موضوع به شدت گله مند هستند.

نماینده پرستاران با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت به عنوان مهمترین برنامه دولت یازدهم در حوزه سلامت، افزود: انتظار می رفت که با اجرای این طرح، قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری نیز اجرایی شود اما متاسفانه و به رغم اختصاص 10 هزار میلیارد تومان به اجرای طرح تحول سلامت، قانون پرستاری اجرا نشد.

شریفی مقدم ادامه داد: البته مسئولان وزارت بهداشت قول دادند که در مرحله سوم طرح تحول نظام سلامت، پرستاران نیز دیده شوند. ولی با اجرای مرحله سوم طرح، اختلاف پرداختی ها به شدت بالا رفت. بطوریکه کارانه 200 هزار تومانی پرستاران به 400 هزار تومان رسید و کارانه 30 میلیونی پزشک به 60 میلیون افزایش یافته است.

وی با اشاره به حضور دکتر شاهین محمدصادقی به نمایندگی از هیئت رئیسه مجلس در جمع پرستاران معترض، گفت: اعتراضات پرستاران به ایشان منتقل شد و آقای میرمحمد صادقی نیز قول داد مواضع و گلایه های پرستاران را پیگیری کند.

شریفی مقدم همچنین از صدور بیانیه ای در پایان تجمع پرستاران خبر داد و افزود: در صحبت های که با دکتر میرمحمد صادقی رد و بدل شد، مهلت یک ماهه ای برای پیگیری خواسته های پرستاران، تعیین گردید.

وی با اشاره به صحبت های دکتر آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت که عنوان داشته پرستاران آمار فریبنده می دهند، تاکید کرد: از مجلس تقاضای تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت را داریم تا شفاف سازی شود.

مهر

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۲
HOSSEIN
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
1
7
اقای روحانی به داد وزارت بهداشت برسید. به داد مردم برسید . این اختلاف دریافتی رو مردم باید متحمل شوند. تازه زیرمیزی ها هم همچنان پا برجاست
اخه کجای دنیا این اختلاف دریافتی 100 میلیونی وجود دارد.بین پرسنل یه وزارت خانه
وزارت بهداشت و درمان شده وزارت پزشکان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
1
7
ولی نمی دانم می توان به مجلسی که تعداد زیادی از آنها پزشک هستند و خود ذی نفع می باشند می توان امید داشت .یا...
hada
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
1
5
در کتاب جديد تعرفه هاي ارزش نسبي خدمات سلامت که از چند روز پيش به عنوان معيار تعرفه گذاري خدمات سلامت مورد استفاده قرار گرفته است، تعرفه هاي بسياري از خدمات پزشکي به طور ميانگين دوييست تا سيصد درصد و بيشتر افزايش يافته است.
میدونید این یعنی چی یعنی خالی کردن جیب ملت بدبخت و ریختنش تو جیب پزشکان
تازه ملت بدبخت باید یه پول زیر میزی هم علاوه بر این پولها به این دکترا بدن که مریضشونو عمل کنه وگرنه بدبخت مریض اینقدر الاف میکنن که بیچاره مجبور بشه زیرمیزی رو بریز به حساب شخصی دکتر تا بعدش عمل بشه
تازه اختلاف صد میلیون تومانی هر ماه نسبت به سایر پرسنل از بیمارستان میگرن.

آخه دکتر روحانی وزیر بهداشت مجلس شورای اسلامی این چه وضعیتی هست. مگه نباید اختلاف دریافتی پرسنل یه سیستم یا وزارت خانه بیش از هفت برابر نباشد پس این اختلاف صد میلیونی دریافتی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
0
5
salam
lotfan be dade parastaran beresid
فاطمه فریدیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
0
4
با سلام و احترام
طبق گفته جناب آقای دکتر آقاجانی معاون درمان در برنامه نبض ساغت 22.30 در تاریخ 2/8/93 عدالت معادل تساوی نیست و هر شخصی معادل زحمت و تحصیلاتی که داره باید برداشت کنه یک سوال آیا این قشر زحمت کش و تحصیل کرده فقط در ایران وجود داره که اختلافات نجومی در پرداختیه پزشکان و پرستاران فقط در این کشور دیده میشود؟ ضمن اینکه جناب آقای وزیر بهداشت جهت اجرای طرح تعرفه گذاری پرستاری میفرمایند باید پایلوت انجام شود و ، بعد از حصول نتايج استقرار اين قانون در بيمارستان‌هاي منتخب، نتايج، مورد بررسي قرار مي‌گيرد و براي اتخاذ تصميم در مورد نحوه اجراي قانون، نتايج حاصله و بار مالي ناشي از آن به اطلاع دولت و مجلس محترم رسانده خواهد شد. دکتر آقاجاني وعده داده است براي اجراي بهينه اين قانون علاوه بر كارشناسان وزارت بهداشت، از نظرات كارشناسي شوراي‌عالي نظام پرستاري، بورد پرستاري و گروه‌هاي مختلف آموزش پرستاري مستقر در دانشكده‌هاي پرستاري و كارشناسان اقتصاد سلامت و نيز كارشناسان بيمه بهره‌گيري خواهد شد، آیا برای اجرای طرح خدمات نسبی پزشکان از پایلوت و کارشناسان اقتصاد سلامت استفاده شد پس چرا در رسانه های عمومی از آنها و پیشکسوتان پرستاری و دیگر گروههای پزشکی جهت پاسخگویی دعوت نمیشود؟ و ....؟؟؟؟؟؟
مهین قلاوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
0
4
سلام
چرا هیچ قانون و فرمول مشخصی جهت حساب و کتاب کارانه ها وجود نداره چرا باید در ایران بین پرداختی پزشک و بقیه افراد تیم درمان این همه اختلاف وجود داشته باشد مگر کار درمان تیمی نیست؟ چرا بحث قانون تعرفه گذاری به میان میاید صحبت از بودجه است ولی جهت انجام طرح نظام سلامت که میلیاردها تومن هزینه برداشت یک شبه بودجه فراهم شد چه شفاف سازی در این جهت موجود میباشد؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
0
5
پرستاران خواستار تعرفه گذاری خدمات پرستاری هستند
پرستاران می خواهند که درآمد خدماتی که انجام می دهند به حساب خودشان واریز شود نه اینکه مثل الان کار را پرستاران انجام دهند ولی درآمد حاصله به جیب پزشکان واریز شود
این خواسته زیادی ست ؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
0
4
آقای روحانی ریاست محترم جمهوری شما دولت عدالت محورید وما پرسنل مظلوم وزحمتکش پرستاری بعداز خدا چشم امیدمون به شماست.ما خواستار حقوق حقه خود که همان تعرفه گذاری خدمات پرستاری است هستیم واز شما که دولت تدبیر وامید هستید درخواست کمک داریم.
پرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
0
4
مسولان فقط بلدن حرف ...... بزنن
کاش تو دانشگاه یه واحد عمل هم درس میدادن
لطفا برای پرستارا کار کنید اون دنیا جون مردم گردن اونهایی که هیچ کاری نکردن
محمد
|
United States
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
0
4
سلام
متأسفانه صداى ما به گوش هيچکس نميرسد !
اين درد سالهاست که در جامعه سلامت و درمان کشور بيداد ميکند ، اما هيچکس حاضر نيست براى اصلاح اين روال غلط قدمى بردارد . متأسفانه صداوسيما که دربست در اختيار پزشکان و ورارتخانه ايهاست . خبرگزاريها فقط خبر ها درج ميکنند اما هيچکدام پيگير نيستند . مسئولين وقت ندارند و مشغول رزومه کارى اند!!!!
پس چه کسى بايد صداى ما را بشنود ؟
چرا وضع سيستم درمانى کشور انقدر اسف بار است ؟
چرا هيچ برنامه مدونى براى پيشگيرى در سطح کلان صورت نميگيرد ؟
متاسفانه ديد نود و هشت درصد پزشکان به بيمار و بيمارستان "فقط" ديد تجاريست! انان با بيمار به مثابه يک کالا رفتار ميکنند ، خود را تافته هايى جدا از بافت جامعه ميبينند و غير از پول بيمار هيچ احترامى برايش قائل نيستند!
بگذريم که درد و دل بسيار است ...
اما اکنون بحث بر سر طرح تحول سلامتى است که دارد بودجه عظيمى را به اسم بيمار و با ظاهر فريبى به جيب نامتناهى پزشکانى سرازير ميکند که هرگز از زير ميزى هايشان نميگذرند ...
کورش عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
0
4
در حکومتی که قصد اجرا عدالت رو داره و شعار عدل علی(ع) رو سر میده چرا قانون ۷سال تصویب شده تعرفه گذاری پرستاری رو اجرا نمیکنه ولی یه ماه کتاب قانون اختلاص پزشکان از مردم رو تصویب و اجرا میکنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
0
4
نمایندگان محترم مجلس,فقط بدونن که اگه ده دقیقه پرستاری بخواد دست از کار بکشه,قطعا کار یک بخش مختل میشه, این درحالیه که پزشک حتی نمیتونه بیش از نصف این زمان رو بر بالین بیمار تامل کنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
0
4
با سلام.جناب آقای دکتر روحانی چرا پرستار همیشه مظلوم واقع میشود؟در حالی که زحمتکش ترین. قشر پیراپزشکی است.پس چرا این همه اختلاف طبقه؟! ما پرستاران این مرزوبوم خواهان اجرای طرح تعرفه گذاری به شکل درست میباشد
mahbube
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
0
4
واقعا کسی نیست به درد ما هم گوش کنه حجم کار ما چندین برابر شده
گاهی فکر میکنم انرژی بیشتر از حد یه آدم لازم دارم تا شیفتم به پایان برسه
کسی هست بتونه رد کنه که بیشترین سهم از کار درمان بیمار به عهده پرستاره
پرستاری هست که تا حالا این تجربه رو نداشته که به خاطر کم کاری پزشک همراه خودش و خانواده ش رو به باد ناسزا گرفته اما تو همون شرایط کار بیمار و تمام و کمال انجام دادیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
0
3
سلام چرا باید همه صنفها تو مجلس نماینده داشته باشن ولی نماینده پرستاران پزشک باشد که فقط .....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
0
3
سلام متاسفانه به مشکل اصلی سیستم درمان که کمبود نیروی پرستاری هست هیچ توجهی نشده وهر روز با وجود این کمبود نیرو شاهد ریزش نیرو هستیم که علت اصلی این قضیه شرایط سخت کاری با دریافتی نا مناسب هست .برای نجات سیستم درمان باید در قدم اول به وضعیت پرستاران رسیدگی کرد چون یکی از اصلیترین ستونهای درمان رو تشکیل میده وحتی در بحث بهداشت جامعه و پیشگیری و اموزش هم میشه روشون حساب کرد .خواسته پرستاران اجرای تمام و کمال تعرفه گذاری خدمات پرستاری هست که بیشک سایر مشکلات رو تا حدود زیادی حل خواهد کرد .
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
0
3
جالب اینجاست که طرح تحول نظام سلامت هیچ تغییری در روند درمان بیماران نداشته است
من در نمونه بیمارستانی که کار میکنم به عینه میبینم ویزیت پزشکان شبی یک بار ((فقط یک بار)) انجام میشه بدون کوچکترین تعیین تکلیفی برای بیماران .اون وقت خدا نکنه یک ساعت از حساب کتاب این پزشکان محترم کم بشه بیا و ببین چه قشقرقی به پا میکنن
تموم مستندات رو از ساعت ویزیت پزشکا گرفته تا حرفای مردم و جواب دادن به موبایل های ..... که برای به اصطلاح جوابگویی به مردم گذاشته اید صوری و ظاهریست
مطمءن باشید فقط جیب پزشکاتونو پر کردید فرقی برای مریضای بدبخت نکرد
پرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
0
5
محسنم،26ساله،متاهل.
کارشناس پرستاری هستم، شاغل در یکی از بیمارستانهای خصوصی کرج.حقوق مهر ماه بنده، یک میلیون و هفتاد هزارتومان!
امشب شیفتم.قسم به این شب عزیز،الان یه بیمار بستری کردیم با تشخیص دیسک کمر که گفت پزشک ازش 5میلیون تومن زیر میزی گرفته!این پزشک 3تا مریض داره برای فردا که بعبارتی میشود 15میلیون تومن زیر میزی!بنظر شما حقش هست که علاوه بر این، حقوق چند ده میلیونیش هم 2ونیم برابر شود،سوای از ویزیت در چند بیمارستان بصورت همزمان،اما کارانه من فقط 80هزار تومن اضافه شود!؟اکنون کارگران ساده کارخانجات از پرستاران که هر لحظه احتمال دارد مبتلا به ایدز یا هپاتیت شوند،بیشتر حقوق میگیرند!مسئولین درصورت عدم تفکر در این امر،شاهد فاجعه کمبود شدید پرستار در اینده نزدیک خواهند بود!!
یاحسین
پرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
0
4
سلام.حضرت علي از بيت المال به برادرشون هيچي پرداخت نكردند ولي مي بينيم كه مبلغ بسيار هنگفتي از بيت المال به جيب عده اي محدود سرازير ميشه.
براي تعرفه گذاري جديد خدمات پزشكي كتاب كاليفرنيا منبع قرار داده شده ، مي توانندبراي حقوق پزشكان و پرستاران هم همان كشور را ملاك قرار دهند.
و همچنين ايا در همه جاي دنيا فقط پزشكان نخبگان و فرهيختگان هستند پس دانشمندان و نخبگان علوم ديگر و يا حتي شغلهاي ديگر در اجتماع بيهوده به وجود امده اند؟پزشكي هم مثل بقيه تحصيلات و رشته هاي مورد نياز جامعه مي باشد .گرفتن زيرميزي از بيمار و كار در بيمارستان دولتي و استفاده از نيروهاي كار و وسايل دولتي چگونه معني مي شود؟
پرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
0
3
در حال حاضر بسيار از كارهاي باليني مثل نوار قلب و بخيه زدن و ... توسط پرستاران انجام مي شود ولي هزينه ان به پزشك تعلق مي گيرد.
با اجراي طرح تعرفه گذاري خدمات پرستاري اين مشكلات حل شده و حق به حق دار مي رسد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
0
4
ما خواهان اجرای بی قیدوشرط طرح تعرفه گذاری خدمات پرستاری هستیم..ومسئولین ذیربط بدانند اگر درفرصت یک ماهه اقدامی نکنند همه پرستاران به شیوه ی دیگری مطالبات به حق خویش را خواستار می گردند.
پرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
0
3
در حال حاضر پرستار بیشترین وقت و انرژی رو برای بیماران اختصاص میده در حالیکه مسولان کمترین توجهی به ما ندارند.در حالیکه یک پزشک عمومی که دانش او در کارهای بالینی و درمانی به پای یک پرستار باتجربه نمیرسه 10میلیون در ماه دریافتی داره و پرستار آی سی یو 1.2 میلیون تومن (برای خود من پیش اومده پزشک اورژانس نتونسته ادم ریه رو تشخیص بده تازه وقتی بهش گفتم بدش اومده که پرستار داره برای من تعیین تکلیف میکنه)
nurse
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
1
3
آقا يه سوال:
چرا منه دانشجو بايد از الان به فکر رفتن از ايران باشم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
0
3
سلام شما که دم از عدالت میزنین کو عدالتتون .عدالتتون اینه که پزشک که با دعوا وزور بر بالین بیمار حاضر میشه طرح بالای حداقل 20 میلیون بگیره و پرستاری که 24 ساعت بالا سر مریض هست وبرای 200 هزار تومن طرح 100 تا آیتم براش میارن. کجای این کار عدالتست. یه کم به خودتون بیاید
سارا
|
United States
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
0
3
سلام.اما این از انصاف به دور است پرستاران همه سلامتی و وقت خودشونو از جان ودل صرف بیماران کنن اما پزشکی که در روز کمتر از یک ربع واسه بیمارش وقت میذاره این شکلی مورد حمایت قرار بگیره.شرعا و اخلاقا کسانیکه با این موضوع موافقت کردن باید جوابگو حق الناس باشن.
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
0
3
الان با توجه به کمبود پرستار بهترین موقع برای گرفتن حقمونه.. لطفا به همه اطلاع رسانی کنیم تا همه با هم این معضل رو با سرعت حل کنیم و حق خودمونو بگیریم .....
محمد موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
0
3
خواسته ما اجرای بی قید و شرط تعرفه گذاری خدمات پرستاری است.قانونی که هفت سال است بر زمین مانده است و مورد اجرا قرار نگرفته
سیدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
0
3
باسلام لطفا بما بگید چطور برای تعرفه گذاری پرستاری واسش بودجه نیست اما برای تعرفه گذاری پزشکان یک شبه پول هنگفت جور میش
پرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
0
3
خواهشا مسولین رسیدگی کنن....خواسته پرستاران اجرای کامل قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری که هفت سال پیش در مجلس به تصویب رسید...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
0
3
تکرار و تکرار و تکرار
بعد از هفت سال
اجرای کتاب تعرفه خودشان با آن هزینه و ظریف کی بالا ظرف شش ماه اجرایی شد حتی اجرای آزمایشی لازم نبود
کتاب تعرفه ی پرستاری بعد هفت ماه باید دوباره امتحان شود
جواب نظام پرستاری و خانه ی پرستار به این وعده های سر خرمن چیست ؟
چراغی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
0
3
جامعه پرستاری دراین سیستم بهداشت که تعریفی خود ساخته از عدالت دارند و عدالت را ارضای مطامع یک قشر خاص تعریف کرده فقط خواهان عدالتی هست که در چارچوب قانون تعریف شده و به مدت 7 سال این قشر خودخواه از اجرای آن به بهانه های مختلف سر باز زده میباشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
0
3
بیشترین تماس با بیمار رو پرستار داره پس چرا اینقدر اختلاف باید وحود داشته باشه.برای پرستاران بخش روان هم فکری بکنید چرا سختی کار اونها رو درست نمیکنند.پرستاران بخش روان کارانه کمی دارند آیا به اونها هم فکر کردن؟اگه دو برابر بشه در حق پرستاران روان ظلم میشه و با بقیه پرستارا اختلاف زیادی پیدا میکنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
0
3
بگردیم بهترین راه را برای خدمت به خلق پیدا کنید
افزایش کارانه پزشکان دردی را دوا نمیکند که هیچ اختلاف طبقاتی بسیار زیادی در جامعه ایجاد میکند
زحمات را پرستاران میکشند پول را پزشکان به جیب میزنند
ما که خیری از پزشک ندیدیم پرستار شب تا صبح بیداری میکشه هروقت سراغ پزشک بیمارمون رو گرفتیم گفتند معلوم نیست کی تشریف بیاورند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
0
3
برای پرستاران شاغل در بخش روان هم فکری بکنند اونها کارانه خیلی کمی دارن
مرجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
0
2
اقای روحانی بسیار عزیز
میدانیم بسیاری از مشکلات از چشم شما دور میماند ولی تمنا داریم پرستاری را دریابید.وضعیت بسیار اسفناک هست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
0
3
سلام
اينها فقط دم از .... ميزنند خوب ميدونيم كه همش رياكاريه كه اين روزا خيلي مد شده،خدا ميدونه اكه ما نباشيم جه بلايي سر بيماران مياد،ما تا احقاق حقوقمون كوتاه نخواهيم اومد وبجا وشرعي به حقمون ميرسيم وزيده خواه نيستيم.اينها مدركشون رو به رخ مردم ميكشند كويا يادشون رفته هزينه تحصيلشون هم كه خودش عدديه از جيب همين مردم بوده واز بيت المال،كويا خدا رو فراموش كردند.بايد همه بدونند كه علم برستاري كم از بزشكي نيست ودانش وسيعيه.
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
0
3
از دولت تدبیر و امید درخواست اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری و عدالت در پرداختهای گروه پزشکی را داریم ... پرستاران ایران عزیز
پرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
0
3
کی میخواد فردای قیامت جوابگوی ناامیدی دانشجوها و کادر پرستاری باشه،
لطفاً رسیدگی کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
0
3
با سلام.من پرستارم ودر یک بیمارستان دولتی که اسم فوق تخصصی داره کار میکنم.که در روز فقط یکبار پزشک جهت ویزیت بیمار حاضر میشه و در شیفتهای عصر و شب که وضعیت افتضاحه.حتی تو اورژانس بیمارستان فقط یک رزیدنت سال اول که میتونی کلی تو دستوراتش اشتباه پیدا کنی تا صبح ویزیت میکنه.حتی به جرات میتونم بگم که خودم شاهد بودم که بعضی ساعتها همین رزیدنت هم نیست و اینترن بیمارها رو ویزیت میکنه .اونوقت کارانه چندین ده میلیونی باید به پزشکان داده بشه و سهم ما پرستارا از طرح سلامت فقط چهارصد هزارتومن باشه.چرا واسه طرح سلامت پایلوت انجام نشد ولی واسه تعرفه گذاری خدمات پرساری باید پایلوت انجام بشه و بعدش هم حتما میگن که موفقیت آمیز نبود و تمام.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
0
3
خواهشن رسیدگی کنین اینهمه تبعیض چرا?
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
0
3
سلام وخسته نباشید.ازمسوولان خواهشمندیم به وضعیت موجود پرستاری رسیدگی نمایید .بارکاری پرسنل پرستاری بعد از اجرای طرح سلامت وعدم عدالت درپرداختیها؛ لطفا قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری را اجرایی نمایید.
زنجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
0
3
با سلام.در سالهاى اخير مهاجرت پرستاران به خارج از ايران افزايش يافته,علت آن اجحافى است که در حقشان وارد مى شود.در حالى که در مملکت اجنوى ارزش پرستاران چه به لحاظ اجتماعى و چه به لحاظ اقتصادى و...بالاتر از اين حرفاست.به داد پرستاران برسيد تا وطن خود را ترک نکنند.
پرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
0
3
سلام آقای روحانی.رییس جمهور محترم وعدالت محور.می خواستم از شما یه خواهشی بکنم واونم درخواست یه تیم قابل اعتماد بازرسی ازبیمارستانها در زمینه حضور اتند مقیم شب دربیمارستانهاست که متاسفانه علیرغم اینکه قراربود حضورشون مانع بلاتکلیفی بیماران وتعیین تکلیف بیماران باشه وتمام رفاهیات اقامتشون اعم از فرش ابریشم وتلویزیون ال سی دی وماکروفر و... درنظر گرفته شده اما دریغ ازراند بیماران ورسیدگی به امور بیماران که اغلب از قشر کم درآمد وبی بضاعت جامعه هستند.یک بار هم مشاهده نکردیم که برای راند بیماران اقدام کنند وما پرستاران همچنان به بیماران وعده فرداصبح دکتر میاد وتکلیف بیمارتون رو مشخص میکنه میدیم.آیا رواست که پول این مردم بی جهت وفقط برای خواب این افراد در بیمارستان به هدر بره.نه خدای بزرگ به این راضیه ونه بنده خدا.ومسلما باید پاسخگوی حق الناس در پیشگاه خدا هم باشند.به خاطر خداخواهش میکنم به داد مردم برسید.باتشکرفراوان.
پرستار از گنبد
|
-
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
0
3
آقای دکتر روحانی... وزیر بهداشت مجلس شورای اسلامی این چه وضعیتی هست. مگه نباید اختلاف دریافتی پرسنل یه سیستم یا وزارت خانه بیش از هفت برابر نباشد پس این اختلاف صد میلیونی دریافتی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کی باید جوابگو باشه آخه ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
0
3
سلام
من نمیدانم تاکی بایدشاهداین بی عدالتی باشیم؟چه کسی وچه زمانی میخواد این تبعیض هارو از بین ببره؟ در تصدیق حرف همکاران بایدبگم طرح پزشک مقیم واقعابایدپیگیری بشه شخصا شاهدم که یه جوان پس از تصادف بعلت پارگی شریان فمور داشت جون میدادپزشک جراح مقیموهرچه تلاش کردیم پیدانکردیم بالاخره جون جوان مردم افتاد دست رزیدنت ومجبور شدن تا بالاپای جوان روقطع کنن اونوقت پزشک جراح مقیم که بایدمقیم باشه توبیمارستان خصوصی مشغول جراحی بوده آخه این انصافه
آخه انصاف کجارفته!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
0
2
سلام
از کجا شروع کنم که دلمون از این همه بی عدالتی به درد اومده از شیفتهای کاری سنگین
از اختلاف دریافتی صد میلیونی
از عدم حضور پزشکان
حضور رزیدنت سال یک با بار علمی صفر که باید بالاسر دونه دونه شون واستی و بهشون املا کنی تا چی بنویسند
درگیری مستقیم پرستار با بیماری /بیمار/خانواده بیمار
عدم دریافت حقوق متناسب با زحمت
عوضش همه پولها اخر ماه میره تو جیب استادی که شاید هفته ای یکبار بیاد مریض ببینه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
0
2
جامعه پرستاری بیدار شده دیگه بسه هرچی خوردید و بردید
ژرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
0
1
پزشكان انكال هم به انترن ها اجازه بستري بيماران بمراجعه كننده به اورژانس را در بخش داده اندو خودشون براي ويزيت نميان.و حتي انترنها در ساعتي كه پزشك انكال در منزل در حال استراحته بهش زنگ نمي زنند
پرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
0
1
نظام تحول سلامت پزشکی ونظام .... سلامت پرستاری
پرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
0
2
آزآقای میرزابیگی عاجزانه تقاضامندیم به حرمت آبروی پرستاری استعفا دهند
ژرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
0
0
افرين حفظ ابروي پرستار ي با استعفاي اقاي ميرزابيكي خيلي جالب و به جا بود
ارزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
0
0
من هیچی نمیگم همه رو به خدا میسپارم انشالله هر کی خورد از حلقومش در بیاد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: