کد خبر: ۳۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - 2014October 25
حسین محمد پورزرندی تصریح کرد‌:
شفاآنلاین-مدیر عامل بانک شهر‌‌ با تاکید بر لزوم استفاده از همه توان در ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان‌‌‌‌، گفت‌: توسعه بانکداری الکترونیک به عنوان یکی از اهداف اصلی این بانک‌، در راستای مسئولیت اجتماعی دنبال می‌شود.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این‌که توسعه بانکداری الکترونیک از سیاست‌های این بانک است‌، تصریح کرد‌: ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان به عنوان یکی از اولویت‌های بانک شهر با مسئولیت های اجتماعی است و دراین راستا تا کنون فعالیت های‌ مختلفی صورت گرفته است .
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تحقق بانکداری الکترونیک، افزود‌: راه اندازی کیوسک‌های خدمات الکترونیک بانک در میدان آرژانتین تهران و فرودگاه مشهد یکی از این اقدامات است که با استفاده از این کیوسک‌ها‌، همه خدمات بانکی به جز افتتاح حساب به صورت 24 ساعته در این کیوسک ها انجام می‌شود.
پورزرندی خاطر نشان کرد‌: بر اساس برنامه‌، در هر کلان شهر، دو تا سه کیوسک راه اندازی خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به توزیع کارت‌های شهروندی خاطر نشان کرد‌:  این کارت که دارای کیف پول الکترونیک هوشمند است، محصول خلاقانه بانک شهر است که به عنوان بستری امن، سریع، قابل اطمینان و منعطف در راستای ارائه خدمات نوین بانکی و به منظور رفاه عمومی شهروندان طراحی شده است.
مدیر عامل بانک شهر با تاکید بر این‌که با داشتن کارت شهروندی نیازی به حمل پول نقد نیست، افزود: به کمک کارت شهروندی ، می‌توان همه پرداخت‌های خرد شهری اعم از هزینه مترو، تاکسی و اتوبوس را بدون نیاز به پول نقد پرداخت کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: