کد خبر: ۳۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 22
شفا آنلاین-دهمین همایش بین المللی بیماری های غدد درون ریز و متابولیسم روز چهارشنبه با حضور دکتر علیرضا مرندی رییس فرهنگستان علوم پزشکی، دکتر علی اصغر پیوندی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دکتر فریدون عزیزی رییس پژوهشکده غدد درون ریز در دانشگاه شهید بهشتی آغاز به کار کرد.
به گزارش شفا آنلاین،در این همایش اختلالات متابولیسمی، پوکی استخوان، چاقی، اختلالات تیروئید، دیابت، چربی خون، اختلالات غده هیپوفیز و بیماری های غدد فوق کلیوی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

به گفته فریدون عزیزی رییس این کنگره، علاوه بر سخنرانان داخلی، پنج سخنران از کشوهای ایتالیا، دانمارک، انگلیس و آلمان در این همایش به ارایه تازه ترین دستاوردهای علمی در زمینه تشخیص و درمان بیماری های غدد درون ریز می پردازند.

وی افزود: این کنگره 64 سخنرانی دارد که از این تعداد 9 سخنرانی جامع و 55 سخنرانی به صورت پانل و سمپوزیوم از طرف اساتید و دانشمندان داخلی و خارجی ارایه می شود.

عزیزی گفت: 315 مقاله به این کنگره ارسال شده است که از این تعداد 30 مقاله به صورت سخنرانی و مابقی به صورت پوستر ارایه می شود.

وی در مورد شرکت کنندگان در این کنگره گفت: بیش از 500 شرکت کننده داخلی و تعدادی شرکت کننده از کشورهای ایتالیا، آلمان، دانمارک، انگلیس، عمان و عراق در این کنگره حضور دارند.

به گفته عزیزی، در این همایش قرار است جایزه ابن سینا به پژوهشگر برتر در زمینه غدد و جایزه رازی به برترین پژوهشگر جوان کشور اهدا شود.

دهمین همایش بین المللی بیماری های غدد درون ریز دوم آبان ماه به کار خود پایان می دهد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: