کد خبر: ۳۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 20
شفا آنلاین-مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از گنجاندن بیمه دندانپزشکی طی چند ماه آینده در کتاب ارزشهای نسبی سلامت خبر داد و گفت: هزینه اجرای کتاب جدید در 6 ماهه دوم 350 میلیارد تومان است.
به گزارش شفا آنلاین،انوشیروان محسنی‌بندپی روز دوشنبه در حاشیه همایش همسان‌سازی روشهای اجرایی کتاب ارزشهای نسبی در جمع خبرنگاران گفت: در بازنگری کتاب ارزشهای نسبی شفاف‌سازی صورت گرفته و این موضوع باعث شده که خدمات سلامت بهتر ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه  هزینه اجرای کتاب جدید ارزشهای نسبی در 6 ماهه دوم سال 93 حدود 350 میلیارد تومان است تاکید کرد: تضمین اختصاص این اعتبار از سوی دولت تأمین صورت گرفته است.

به گفته محسنی بندپی، بسیاری از کدها و تعرفه‌هایی که در گذشته مشخص نبودند در کتاب ارزشهای نسبی تعیین کد و تعرفه‌ شده‌اند و تمام این موارد باعث می شود قیمت، نظارت و ارزیابی‌ها به گونه بهتری ارائه می‌شود.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه قرار است بیمه‌شدگان صندوق روستائیان و عشایر 3 درصد و سایر بیمه‌ شدگان 6 درصد پرداخت کنند، تاکید کرد: با اجرای کتاب ارزشهای نسبی هیچ هزینه اضافی از دریافت‌کنندگان خدمات گرفته نمی شود.

وی در مورد بیمه دندانپزشکی نیز گفت: در کتاب ارزشهای نسبی خدمات سال 93 بسته بیمه‌ای دندانپزشکی پیش‌بینی نشده است اما قصد داریم طی چند ماه آینده این بسته را در کتاب ارزشهای نسبی خدمات بگنجانیم.

بند پی با اشاره به اینکه بیمه‌های پایه در بخش دندانپزشکی از 20 مهر ماه ابلاغ شده است، گفت: سازمان بیمه سلامت آمادگی دارد هر مرکز درمانی که  بخواهد این بسته را ارائه کند با آن قرارداد منعقد کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: