کد خبر: ۳۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۴ - ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 13
شفاآنلاین-مديرعامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسيان در نشست مشترک با مديران انجمن ام اس ايران گفت: همکاري ميان صندوق قرض الحسنه بانک پارسيان و انجمن ام اس مي‌تواند الگو و نمونه مناسبي از همکاري براي ما و تمامي بنگاه‌هاي اقتصادي باشد که دغدغه ايفاي هر چه بهتر مسئوليت هاي اجتماعي را دارند.
به گزارش شفا آنلاین،بهنام حسين پور دراين نشست که با هدف پايش روند اجراي توافق تسهيلاتي ميان اين صندوق و اعضاي تحت پوشش انجمن ام اس کشور برگزار شد، خاطر نشان کرد: جناب آقاي دکتر علي ديواندري، مديرعامل و جناب آقاي دکتر شمس عالم، عضو هيأت مديره بانک و رئيس هيأت مديره صندوق قرض الحسنه همواره بر نقش آفريني و حمايت بانک پارسيان از انجمن ها و سازمان هاي حمايتي تاکيد داشته اند و ما تلاش مي‌کنيم که به موازات تقويت و ارتقاي جايگاه خود در زمينه فعاليت‌هاي قرض‌الحسنه، کيفيت و کميت حضور خود را در اين بخش توسعه دهيم و بتوانيم خدمتگزار تعداد بيشتري از هموطنان باشيم.
مديرعامل صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسيان تصريح کرد: يکي از وظايف بنگاه هاي اقتصادي حمايت از اقشار آسيب پذير جامعه در چارچوب ماموريت‌هايي است که در جامعه‌اي ديني و اخلاقي پرداختن به آنها الزامي است.
وي خاطر نشان کرد: يکي از بهترين شيوه‌هاي تشخيص اهليت متقاضيان وام‌هاي قرض‌الحسنه، همکاري با تشکل‌هايي مانند انجمن ام اس است که عموما افراد تحت پوشش آنها، نيازمند ترين افراد براي دريافت اين نوع تسهيلات مي‌باشند و صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسيان در چارچوب همين رويکرد، مشتاق به توسعه روابط و تعامل سازنده با اين نوع تشکل‌هاست.
وي با اشاره به اين نکته که عقود اسلامي ناظر بر دستيابي به عدالت اجتماعي وتوزيع عادلانه منافع حاصل از فعاليت‌هاي اقتصادي در جامعه است گفت: ماهيت سنت نيکو و خداپسندانه قرض‌الحسنه از بارزترين وجوه و کارکردهاي مثبت اين عقود است و در سايه توسعه و ترويج آن مي‌توان تا حدود زيادي به اهداف بانکداري اسلامي دست يافت.
مدير عامل صندوق قرض‌الحسنه با بيان اينکه سرمايه اجتماعي هر بنگاه اقتصادي، محکم ترين و با ثبات ترين بخش سرمايه آن بنگاه است، گفت: اين سرمايه تنها در سايه احترام به شهروندان و جلب اعتماد متقابل آنان حاصل مي‌شود و زمينه کسب و تقويت اين نوع سرمايه، در گرو تامين منافع شهروندان و توجه ويژه به رفع نيازها و حل مشکلات آنهاست و اين سرمايه دوام و بقاي بيشتري دارد.
در اين نشست همچنين دکترسيدحسن وزيري، مديرعامل انجمن ام اس کشور نيز با تشکر از همکاري صميمانه صندوق قرض الحسنه بانک پارسيان براي اعطاي تسهيلات قرض الحسنه به افراد تحت پوشش اين انجمن ، به تشريح روند فعاليت‌ها و ماموريت‌هاي اين انجمن پرداخت و گفت: اداره انجمن ام اس متكي بر کمک خيرين است و در حال حاضر 21هزار نفر تحت پوشش چتر حمايتي توانمندسازي و توانبخشي اين انجمن هستند.وي افزود: انجمن ام اس ايران در تمامي استان هاي کشور، به ويژه مناطق محروم حضوري فعال و موثر دارد.
شايان ذكر است ،طبق توافق به عمل آمده ميان صندوق قرض الحسنه بانک پارسيان و انجمن ام اس کشور، اين صندوق ، به تعداد 359 نفر از افراد تحت پوشش انجمن ام اس، تسهيلات کمک هزينه درمان در قالب قرض‌الحسنه اعطا مي‌کند.

برچسب ها: بانک پارسیان ، ام اس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: