کد خبر: ۳۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۴ - ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 13
شفاآنلاین :بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به برخی از کارگزاران رسمی بیمه که به تبلیغات غیرقانونی و درج عناوین و علائم غیرمجاز در تابلو، سربرگ و مهر کارگزاری کرده اند، تذکر و هشدار داد.
به گزارش شفاآنلاین، برخی از کارگزاران رسمی بیمه اقدام به تبلیغات غیرقانونی و درج عناوین و علائم غیرمجاز مانند quotation mark کارگزار رسمی بیمه مرکزی quotation mark ، quotation mark استفاده از عنوان و آرم بیمه مرکزی quotation mark ، quotation mark صدور کلیه بیمه نامه ها quotation mark ، quotation mark بررسی و پرداخت خسارت quotation mark ، quotation mark تنها کارگزاری رسمی بیمه مرکزی در استان / شهرستان quotation mark ، quotation mark نمایندگی کلیه شرکت های بیمه quotation mark ... و مانند اینها در تابلو، سربرگ و مُهر کارگزاری کرده اند.
اینگونه موارد مغایر با مفاد آیین نامه دلالی رسمی بیمه ( شماره 6 ) و آیین نامه حمایت از حقوق بیمه گذاران، بیمه شدگان و صاحبان حقوق آنها ( شماره 71 ) محسوب می شود و لازم است این کارگزاران در اسرع وقت برای به اصلاح عناوین غیرمجاز مندرج در تابلو، سربرگ، مُهر و سایر اقلام تبلیغاتی اقدام و تبلیغات بیمه ای خود را مطابق با مفاد قوانین و مقررات جاری ساماندهی کنند.
در غیراین صورت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران مطابق وظایف و اختیارات قانونی خود ، در خصوص ادامه فعالیت کارگزاران بیمه مورد نظر تصمیم گیری می کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: