کد خبر: ۳۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 12
شفاآنلاین-هر آنچه در فضای خانه در اطراف شماست و باعث می‌شود تا استرس به شما القا شود را در خانه از خود دور کنید، براین اساس برای ایجاد فضای آرامبخش در منزل ۵ روش بسیار ساده پیشنهاد می‌شود.
به گزارش شفا آنلاین،هر آنچه در فضای خانه در اطراف شماست و باعث می‌شود تا استرس به شما القا شود را در خانه از خود دور کنید، براین اساس برای ایجاد فضای آرامبخش در منزل 5 روش بسیار ساده زیر پیشنهاد می‌شود.

1. از ریخت و پاش بپرهیزید

خانه خود را به‌وسیله قوانین و فنون فنگ شویی طراحی کنید. بر اساس این قانون هر آنچه در فضای خانه در اطراف شماست و باعث می‌شود تا استرس به شما القا شود را در خانه از خود دور کنید. حتماً از عکس‌هایی که با دیدنشان لبخند می‌زنید و یا عکس‌های قدیمی ارزشمند در فضای خانه استفاده کنید.

2. از رنگ‌های متنوع و با معنا می‌توانید در طراحی خانه خود استفاده کنید

رنگ‌های گوناگون با خود خواص گوناگونی را به خانه شما به ارمغان می‌آورند. رنگ آبی با خود خلاقیت و شکوفایی را می‌تواند به خانه شما بیاورد و رنگ سبز می‌تواند احساس یک زندگی جدید را درون یک اتاق تداعی کند.

3. در خانه وجود فضای کافی را رعایت کنید

اتاق‌های شلوغ و پذیرایی شلوغ در شما احساس تنش ایجاد می‌کند . حتماً سعی کنید در محیط خانه در اطراف مبلمان منزل فضای 6.5 متری خالی از وسایل دیگر منزل را در نظر بگیرید.

4. طبیعت را به خانه خود دعوت کنید

در فضای خانه از گل و گلدان استفاده کنید و پرده‌ها را کنار بزنید تا نور خورشید به خانه شما وارد شود. بنا به اظهارات ابداع کننده فنون فنگ شویی؛ گیاهان زندگی جدید، رشد و بالندگی و اکسیژن را برای شما به ارمغان می‌آورند.

5. بالانس در چیدمان وسایل منزل را رعایت کنید

سعی کنید در چیدمان منزلتان بین همه وسایل بالانس را رعایت کنید. اگر عاشق میز شیشه ای قهوه خود هستید در کنار آن یک مبل راحتی و نرم را قرار دهید. وسایل سخت؛ عنصر ثبات و پایداری و وسایل نرم؛ عنصر راحتی و آسایش را با خود به خانه شما می‌آورند.

برچسب ها: استرس ، فنگ شویی ، قانون
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: