کد خبر: ۳۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴:۰۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 10
شفاآنلاین :مجموعه های پست و پست بانک ایران هر کدام سرمایه گذاری های گسترده ای انجام داده و از نیروی انسانی و امکانات مشترک یکدیگر استفاده می کنند تا خدمات بیشتری به مردم ارائه کنند.
تاکید واعظی بر هم افزایی پست و پست بانک

به گزارش شفاآنلاین ،دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش مشترک مدیران پست و پست بانک ایران ضمن تبریک روزجهانی پست و اشاره به هم افزایی این دومجموعه با بیان این مطلب بر حمایت دولت و مجلس از شرکت پست تاکید کرد و گفت: امسال سال ارتقاء کیفیت و نوآوری در پست نامگذاری شده و چابک سازی تشکیلات و کوچک سازی در پست و صرفه جویی در هزینه ها در دستور کار این وزارتخانه ها قرار دارد.

وی با تأکید بر نقش بازاریابی در رونق پست عنوان کرد: سرعت در ارائه خدمات و توجه به نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه شرکت پست ضروری است.

واعظی بر بکارگیری خدمات نوین پستی در بستر فناوری اطلاعات اشاره کرد و بیان داشت: لازم است که پست سنتی پوست اندازی کند تا بتواند سرانه پستی درسطح کشور را افزایش دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توجه به مناطق محروم و روستایی را از اولویت های این وزارتخانه برشمرد و ادامه داد: ایجاد امکانات ارتباطی از جمله تلفن، اینترنت وخدمات بانکی موجب کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها وحتی مهاجرت معکوس می شود.

وی با بیان اینکه با برخی از استانداری ها تفاهم کردیم که به کشاورزان و دامداران تسهیلات ارائه دهیم خاطرنشان ساخت: ایجاد 6 هزار دفترخدمات بانکی در روستاها پیش بینی شده و امیدواریم با همت مجموعه پست بانک ایران 10 هزار صندوق تأمین مالی خرد روستایی در سراسر کشور ایجاد کنیم.

واعظی در پایان تصریح کرد: ما به دنبال آن هستیم که پست و پست بانک ایران در مجامع بین المللی حضور فعالی داشته باشند تا بتوانیم از تجربیات کشورهای دیگر استفاده لازم را ببریم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: