کد خبر: ۳۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 08
شفاآنلاین :دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، معاونان وزارت و همچنین رؤسا، مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره سازمان ها و شرکت های وابسته از غرفه پست بانک ایران در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام بازدید و از نزدیک درجریان خدمات این بانک قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: در جریان این بازدید مهندس ضیائی مدیرعامل این بانک نیز توضیحات لازم را به آنان ارائه و خواستار حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی از گسترش خدمات آن درسطح کشور به ویژه روستاها شد.

بنابراین گزارش: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این بازدید ضمن گفتگو با کارگزار دفتر خدمات بانکی روستای امامزاده هاشم رشت از خدمات متنوع بانکی قابل ارائه در این دفاتر در سطح کشور نیز جویا شد.

همچنین دکتر واعظی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ضمن تقدیر از برگزارکنندگان آن در بخشی از سخنان خود گفت: تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات به سرعت درحال تغییر است و نیازمند آن هستیم که از همه امکانات در این راستا استفاده کرده تا از کشورهای پیشرفته عقب نمانیم.

وی با بیان اینکه؛ تولیدکنندگان و پژوهشگران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بایستی، تحولات و پیشرفته این حوزه را رصد کرده و به سمت آن حرکت کنند اظهارداشت: بسترهای لازم برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و استفاده از تولیدات آنان کاملاً فراهم شده است.

دکتر واعظی تصریح کرد: پروژه های تدبیر، امید، توانا و شبکه ملی اطلاعات از مهمترین پروژه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که خوشبختانه دولت و مجلس حمایت های خوبی از آن دارند و بخش خصوصی نیز باید سرمایه گذاری زیادی در این خصوص داشته باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درپایان بیان داشت: در این وزارتخانه آنچه می گوئیم عمل می کنیم و تلاش می کنیم با مشارکت بخش های خصوصی و فعالان این عرصه هم زیرساخت های ارتباطی کشور را توسعه دهیم و هم اشتغال زائی داشته باشیم.

رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم به تشریح اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات درجامعه پرداخت و گفت: همیشه همفکر و همراه تلاشگران عرصه های ارتباطی و مخابراتی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم هستیم.

وی در ادامه افزود: شبکه ملی اطلاعات، توسعه دولت الکترونیک و مبادلات الکترونیکی، افزایش سهم تولید ناخالص ملی از این بخش و توسعه کسب و کارها از مهمترین برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که خوشبختانه موفقیت های خوبی در این زمینه حاصل شده است.

رحمانی درپایان بر حمایت از تولیدات داخلی برای اشتغال زائی و رونق اقتصادی و انجام پژوهش های فناورانه و سرمایه گذاری توسط حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تأکید کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: