کد خبر: ۳۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۰ - ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 04
برنامه «افق روشن» راديو سلامت، شنبه 12 مهر به موضوع «تغییر رفتار اجتماعی و فردی در خصوص مسائل محیط زیستی» مي پردازد.

به گزارش شفا آنلاین، اين برنامه ساعت 9:05 به مدت ۴۵ دقيقه از موج اف ام رديف ۱۰۲ مگاهرتز پخش مي‌شود و سعید طهماسبیان، مدیر عامل انجمن حامیان زمین و مهندس محمد درویش، مدیر کل دفتر آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با حضور در برنامه «افق روشن» به بررسي «تغییر رفتار اجتماعی و فردی در خصوص مسائل محیط زیستی» مي پردازند.

اين برنامه به سردبيري فاطمه شهبازي با بخش هایی از قبیل گفتار، کارشناسی، درنگ و گزارش روزهاي زوج هر هفته از گروه سلامت اجتماعي راديو سلامت تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود، تا با پرداختن به يکي از شاخه‌هاي سلامت اجتماعي گامی در مسير افزایش سطح آگاهي مخاطبان بردارد.

گفتنی است، برنامه «افق روشن» شنبه ها به موضوعات زيست‌محيطي، دوشنبه‌ها به حقوق شهروندي و آموزش شهروندي و چهارشنبه‌ ها به فضاهاي شهري عمومي مي‌پردازد.

*** چقدر اهل دعا هستید؟

برنامه «سلام جوانی» رادیو سلامت، شنبه 12 مهر به موضوع «نقش دعا و نیایش بر آرامش روان» می پردازد.

برنامه «سلام جوانی» به تهیه کنندگی بهرام رحمانی كاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت است که 12 مهر با حضور دكتر فربد فدایی، روان شناس و حجت الاسلام علی آقا بابا، کارشناس مذهبی به این سوال که چقدر اهل دعا هستید؟ پاسخ می دهد.

این برنامه دارای با بخش هایی چون گزارش، ناگفته های جوانی، یك فنجان سلامتی و میكروفن آزاد است که با محوریت جوانان به عنوان مهم ترین قشر جامعه امروز، دغدغه ها و چالش های آنان را به تصویر می كشد.

گفتنی است، برنامه «سلام جوانی» شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 19:10 به مدت 40 دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

برچسب ها: روابط عمومی ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: