کد خبر: ۳۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 01
شفا آنلاین:خدمات دفاتر پست بانک ایران در روستاها و مناطق دوردست موجب رونق اقتصادی و افزایش تولید در این مناطق شده است.
به گزارش شفا آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد در نشست مشترک با مسئولان پست‌بانک استان یزد ضمن تقدیر از مسئولان این بانک با بیان مطلب فوق گفت: هرجا که گردش پولی ایجاد شود، رونق اقتصادی هم فراهم می‌شود که پست بانک ایران به خوبی این گردش را درسطح کشور ایجاد کرده است.
وی افزود: رسالت خدمت‌رسانی این بانک در روستاها، کار عظیم و شایسته‌ای است و ایجاد صندوق تأمین مالی خرد روستائی نیز یک ضرورت است و همه باید از شبکه پست بانک ایران حمایت نمایند.
میرمحمدی درپایان؛ دهیاری‌ها را به خرید دستگاه خودپرداز برای نصب در دفاترخدمات بانکی، انتقال حساب‌ها به دفاتر مذکور و افزایش تعاملات فیمابین تشویق کرد و خواستار گسترش همکاری‌ها و رفع مشکلات شد.
همچنین در این نشست یعقوب علویان مدیر شعب پست بانک استان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این بانک از جمله؛ پرداخت یارانه‌ها، پرداخت حقوق مستمری‌بگیران و مددجویان تأمین اجتماعی و کمیته امداد، ارائه خدمات الکترونیک در روستاها، ثبت نام مرحله دوم یارانه‌ها و سایر خدمات بانکی، خواستار حمایت استانداری جهت انتقال حساب‌ شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها، حساب‌های غیردولتی استانداری و دستگاه‌های اجرائی حوزه روستائی به این بانک شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: