کد خبر: ۳۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - 2014September 30
در دیدار معاون رئیس جمهور از غرفه طب سنتی وزارت بهداشت مطرح شد:
شفاآنلاین-معاون طب سنتی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: از درمان های موثر بومی در برخی از بیماری ها که طب رایج برای آنها درمان قطعی ندارد ، غفلت شده است.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر «محمود خدادوست» در حاشیه دیدار اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری از غرفه معاونت طب سنتی وزارت بهداشت در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران، افزود: باید در در امر آموزش و تربیت نیروی انسانی دست اندرکار حوزه سلامت ، رویکرد حکیم پروری لحاظ شود.

وی ، پیشنهاد برگزاری جشنواره حکمت اهدای نشان حکمت به برگزیدگان و اسوه های اخلاقی و حکمی و دست اندرکاران حوزه سلامت از جمله جامعه پزشکی را ارائه داد.

'خلاء مباحث حکمی و اخلاقی' و استفاده از ظرفیت طب سنتی در اصلاح سبک زندگی و سلامت با توجه به ریشه دار بودن آن در فرهنگ و باور مردم، از دیگر مباحث مهمی بود که خدادوست در بازدید معاون اول رییس جمهور از غرفه معاونت طب سنتی به آنها اشاره کرد.

 « اسحاق جهانگیری» در بازدید از غرفه معاونت طب سنتی وزارت بهداشت با اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در حوزه طب سنتی توسط این معاونت آشنا شد.

خدادوست در این بازدید توضیحاتی را در خصوص توانمندیها و ظرفیت های طب سنتی ارائه داد.

گفتنی است دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران از امروز -هفتم مهرماه- در مصلای تهران برگزار شده و تا دهم مهرماه دایر است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: