کد خبر: ۳۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۸ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - 2014September 24
شفا آنلاين- دبیر اجرایی کنگره بین المللی پوست، زیبایی و لیزر، هدف از برگزاری این کنگره را بهره گیری از تازه ترین منابع دنیا و تحقیقات به روز و بکار گیری آن در درمان بیماریها و خدمات رسانی به مردم عنوان کرد.

به گزارش شفاآنلاين، دکتر منصور نصیری کاشانی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: هر 3 سال یکبار مرکز آموزش و پژوهش بیماریهای  پوست و جذام کنگره تخصصی پوست برگزار می کند.

وی افزود: کنگره پوست و جذام 7 آبان ماه سال جاری به مدت سه روز در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد، این کنگره یکی از معتبرترین کنگره های پوست به شمار می رود و تمامی مهمانان آن خارجی هستند و سخنرانی داخلی نداریم و این امر یکی از خصوصیت های بارز این کنگره است.

نصیری کاشانی ادامه داد: دراین کنگره شخصیت های برجسته علمی از کشورهای امریکا، کانادا، انگلیس، آلمان، فرانسه و دیگر کشورها در خصوص تازه های بیماریهای پوست ، لیزرو زیبایی صحبت می کنند.
دبیر اجرایی کنگره پوست و جذام، بیان داشت: در طول سه روز برگزاری کنگره پوست و جذام بیش از 30 نفز از صاحبنظران در 50 موضوع سخنرانی می کنند.

دبیر اجرایی کنگره بین المللی پوست، زیبایی و لیزر، هدف از برگزاری کنگره بهره گیری از تازه ترین منابع دنیا و تحقیقات به روز  و به کار گیری آن در درمان بیماری ها و خدمات رسانی به مردم  بیان کرد و گفت: سعی ما بر این است با بررسی تجربیات افراد شرکت کننده در این کنگره اطلاعات خود را به روز تر کنیم چرا که به هر میزان دستاوردها و دانش خود را در حوزه پزشکی ارتقا دهیم ،مردم از آن بهره مند خواهند شد.

وی تجلیل از 50 سال تلاش آموزشی و پژوهشی دکتر یحیی دولتی بنیانگذار مرکز آموزش و پژوهش بیماریهای پوست و جذام را از دیگر برنامه های این کنگره دانست و افزود: این مراسم روز 8 آبان همزمان با 80 سالگی این استاد گرانقدر برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی کنگره پوست و جذام خاطرنشان کرد: کمیته برگزار کننده به ریاست استاد دکتر پرویز طوسی تا به حال چندین جلسه برگزار کرده و در مورد کم وکیف این مراسم تصمیم گیری کرده است. در این کمیته اساتیدی از دانشگاههای علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران عضویت دارند.

در روز مراسم نکوداشت استاد یحیی دولتی، از کتاب زندگینامه، فیلم، تمبر یادبود، مجسمه و آثار مکتوب بنیانگذار اولین مرکز تحقیقاتی پوست کشور نیز رونمایی می شود همچنین در حاشیه این کنگره شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی و لیزری نیز نمایشگاهی را برپا خواهند کرد و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.     

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی www.crtsdl.tums.ac.ir مراجعه نمایند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: