کد خبر: ۳۵۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - 2024October 06
در پی برخورد شدید یک دستگاه پژو ۲۰۶ با تیر برق در یکی از خیابان‌های تهران، یک نفر جان باخت و سه تن دیگر مجروح شدند.

 شفاآنلاین:حادثه>سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران جلال ملکی، در خصوص حادثه تأسف‌ بار برای خودروی 206 در اتوبان لشگری گفت: حادثه تصادفی شدید در مسیر شمال به جنوب خیابان داروپخش، نرسیده به اتوبان شهید لشگری، به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش شفا آنلاین:در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک خودروی پژو ۲۰۶ با چهار سرنشین جوان 4 مرد و زن(2مرد . 2 زن) به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از عبور از روی جوی آب، با شدت به یک تیر برق سیمانی برخورد می کند. بر اثر شدت ضربه، تیر برق شکسته و بخشی از آن روی پشت‌بام ساختمان مجاور سقوط کرده است. همچنین، خودرو به شدت آسیب دیده و متلاشی شده بود.

دو نفر از سرنشینان مرد توانسته بودند خود را از خودرو خارج کنند، اما حال یکی از آنها وخیم بود. دو زن دیگر اما در داخل خودرو محبوس شده بودند. آتش‌نشانان با تلاش فراوان و برش قطعات فلزی خودرو، هر دو زن را از خودرو خارج کردند. متأسفانه یکی از آنها جان خود را از دست داده بود و دیگری مصدوم شده بود.

این حادثه تلخ یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت. عملیات امداد و نجات پس از چند ساعت به پایان رسید و محل حادثه برای بررسی دقیق‌تر و ایمن‌سازی به عوامل پلیس تحویل داده شد.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: