کد خبر: ۳۵۰۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - 2024October 06
قیمت خودرو امروز 15 مهر 1403 اعلام شد. امروز بازار شاهد نوسان متنوع در محصولات داخلی و مونتاژی بوده است

شفاآنلاین:اقتصاد>قیمت خودرو امروز یکشنبه 15 مهر 1403 در بیشتر محصولات با تغییر گزارش می‌شود. این فراز و نشیب در محصولات ناشی از اتفاقات و رویداد‌های رخ داده و همچنین نوسانات نرخ دلار است.  

قیمت خودرو‌های داخلی

به گزارش شفا آنلاین:قیمت خودرو‌های داخلی در اغلب محصولات دستخوش تغییر شد.

دنا پلاس (6 سرعته) از نوسانی‌ترین محصولات که امروز چهار میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت 810 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو پارس ELX از محصولات پرطرفدار و پرشتاب ایران خودرو محسوب می‌شود که سه میلیون تومان کاهش یافته و به قیمت 729 میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

کوییک اتوماتیک در شمار محصولات اتومات سایپا، با ریزش 12 میلیون تومانی به قیمت 536 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین اتوماتیک G در شمار محصولات رده‌بالای شرکت سایپا که از ابتدای معاملات امروز شش میلیون تومان گران شده و به قیمت 814 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

خودرو داخلی 15 مهر-images-0

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی نوسانی مشاهده می‌شود.

X33 کراس (اتوماتیک) با مدل 1403 از محصولات مونتاژی مدیران خودرو که با افت 13 میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و 38 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

کی‌ام‌سی A5 از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی بهره می برد که امروز با افت 14 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 609 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هونگچی H5 از محصولات مونتاژی که در شرکت بهمن موتور تولید و عرضه می‌شود با افت 20 میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و 54 میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: