کد خبر: ۳۴۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - 2024August 28
قیمت خودرو امروز ‌چهارشنبه 7 شهریور 1403 حکایت از بازاری با روند نوسانی دارد. طوری که در اکثر محصولات مونتاژی و داخلی تغییراتی به چشم ‌می‌خورد.

شفاآنلاین:اقتصاد>قیمت خودرو امروز چهار‌شنبه 7 شهریور 1403 اعلام شد. روند قیمتی در بازار خودرو درهم شکسته و بیشتر محصولات در هر دو بازار داخلی و مونتاژی با افت و خیز گزارش می‌شوند. البته با این وجود، تعدادی از محصولات همچنان با نرخ پیشین در بازار خرید و فروش می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین:نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو، تاثیری خود را بر قیمت محصولات داخلی و مونتاژی گذاشته و نمودار قیمتی آنها  نوسانی گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در اکثر محصولات دستخوش تغییر شده است.

دنا پلاس (6 سرعته) بر خلاف تمامی هم‌نوعان خود با افت ۱۰ میلیون تومانی مواجه شده و به قیمت 785 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو 207 دنده‌ای هیدرولیک از محصولات محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که رشد چهار میلیون تومانی را تجربه کرده و با قیمت 685 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تارا اتوماتیک V2 از دسته محصولات ایران خودرو محسوب می‌شود که با رشد 15 میلیون تومانی نسبت به روز‌های گذشته به قیمت 895 میلیون تومان معامله می‌شود. خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

سهند S خودروی تازه‌وارد سایپا که راهی بازار شد امروز با افت 9 میلیون تومانی به قیمت 534 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین اتوماتیک G در طول چند هفته اخیر نوسانی به کار خود ادامه داد؛ این خودرو امروز با کاهش شش میلیون تومانی به نرخ 789 میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد. خودروی مذکور در طول یک هفته یک میلیون تومان ارزان شده است.

خودرو داخلی7 شهریور_page-0001

قیمت خودرو‌های مونتاژی

محصولات مونتاژی صبح امروز تعادل قیمتی خودر را حفظ از دست داده و نوسانی گزارش می‌شود.

X55 پرو از دسته محصولات که با افت قیمت مواجه شده و با ریزش 14 میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و 460 میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

کی‌ام‌سیT9  از محصولات مونتاژی شرکت کرمان موتور است که به قفل دیفرانسیل در محور عقب مجهز شده است . پیکاپی قدرتمند که رده‌ای بالاتر از T8 قرار گرفته و با کاهش 95 میلیون تومان به قیمت دو میلیارد و 670 میلیون تومان رسیده است.

بستیون T77 از محصولات لوکس بهمن موتور محسوب می‌شود که با افت 25 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 845 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

لاماری ایما در دسته محصولات منتاژی که از ابتدای معاملات امروز 15 میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت یک میلیارد و 910 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

خودرو خارجی7 شهریور (1)_page-0001

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: