کد خبر: ۳۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۳ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 09
شفا آنلاین -همزمان با افتتاح دفترخدمات بانکی توسعه و عمران ایلام، فروش سهام منطقه ویژه اقتصادی مهران در دفاترخدمات بانکی پست بانک این استان آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: با توجه به افتتاح دفترمستقل خدمات بانکی این بانک در شرکت توسعه و عمران ایلام و تفاهم‌نامه منعقده بین مدیریت شعب استان ایلام و این شرکت، عملیات فروش سهام منطقه ویژه مهران از طریق شعب و دفاترخدمات بانکی پست بانک استان انجام می‌گیرد.
بنابراین گزارش: شاپور پولادی معاون امورعمرانی استانداری ایلام در مراسم افتتاح این دفتر با اشاره به فعالیت‌های تعاونی شرکت توسعه و عمران ایلام گفت: با توجه به تاکید استاندار مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های بومی برای احداث منطقه ویژه اقتصادی از تمامی تعاونی‌ها و شرکت‌ها دعوت کرد در این طرح مشارکت کنند.
سیدجابر غانم‌پور مدیرشعب پست بانک استان ایلام نیز در این مراسم گفت: واگذاری دفاترخدمات بانکی به شرکت‌های موفق و فعال در استان از برنامه‌های این بانک برای کمک به تسهیل انجام امور بانکی است و شرکت توسعه عمران با استفاده از این دفتر عملاً عملیات فروش سهام منطقه ویژه مهران را برای مردم تسهیل نموده است.
وی دسترسی لحظه‌ای(Online) دفاترخدمات بانکی در 170 نقطه استان و بیش از 14هزار نقطه در سراسر کشور را فرصت بی‌نظیر برای فعالان اقتصادی از جمله فروش سهام دانست و افزود: شناخت و اعتماد مردم نسبت به پست بانک ایران روز به روز میزان استقبال از خدمات این بانک را افزایش داده است.
همچنین قدرت جمشیدیان مدیرعامل شرکت تعاونی توسعه و عمران ایلام درمراسم مذکور اظهارداشت: کار پذیره نویسی برای عرضه 3 میلیون سهم یکصد هزارریالی برابر با 22 درصد از سهام منطقه ویژه اقتصادی مهران تا 31 شهریور جاری به مدت 15 روز در شعب و دفاتر پست بانک استان ادامه دارد.
وی عنوان کرد: مهم ترین رویکرد این شرکت نهادینه شدن باور و فرهنگ سرمایه‌گذاری در بین مردم برای اجرای طرح های بزرگ زیربنایی و اقتصادی بدون اتکاء به تسهیلات بانکی و ایجاد اشتغال و کارآفرینی است که این امر حمایت همه مسئولان استان را می طلبد.
جمشیدیان تأکید کرد: شهرستان مرزی مهران محل اجرای منطقه ویژه اقتصادی، گرانیگاه فعالیت‌های بازرگانی و گردشگری زیارتی، امن‌ترین مکان سرحدی جمهوری اسلامی ایران و عراق است و این شهرستان با توجه به نوع جمعیت و پیوندهای مشترک فرهنگی، مذهبی و قومی ساکنان مرزهای استان‌های ایلام و کشور همسایه عراق در کنار نزدیکی و کوتاهی مسیر تا بغداد و شهرهای زیارتی کربلا، نجف و کاظمین در مقایسه با دیگر مرزهای مشترک میان ایران و عراق از بهترین موقعیت راهبردی برای سرمایه‌گذاری و توسعه فعالیت‌های اقتصادی در بخش‌های مختلف برخوردار است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: