کد خبر: ۳۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 04
دکتر کاردگر خبرداد
شفا آنلاین -رشد 44 درصدی بیمه آسیا طی پنج ماه اخیر مدیون تلاش و همت کارکنان و شبکه فروش بیمه آسیاست.

مدیر عامل بیمه آسیا:رشد 44 درصدی بیمه آسیا


به گزارش شفا آنلاین از روابط‌ عمومی بیمه‌ آسیا، دکتر ابراهیم کاردگر، نایب ‌رئیس هیأت‌ مدیره و مدیرعامل بیمه‌ آسیا در گردهمایی انجمن‌ های صنفی نمایندگان بیمه ‌آسیا رشد 44 درصدی بیمه‌ آسیا طی پنج  ماه اخیر را مدیون تلاش و همت کارکنان و شبکه فروش شرکت بیمه‌ آسیا دانست و گفت: شبکه فروش قلب تپنده شرکت‌ های بیمه  است ودر بیمه  آسیا تمام بسترها و امکانات را برای شبکه فروش فراهم می ‌کنیم تا در چارچوب قانون، بهتر از گذشته عمل  نماید.

مدیر عامل بیمه  آسیا با تاکید بر تداوم خط  مشی بیمه ‌آسیا در ارائه خدمات بیمه ‌ای شایسته به بیمه‌ گذاران در سراسر کشور، اظهار داشت: با اعمال صحیح نظارت، کنترل و انجام فرآیندها براساس مصوبات بیمه  مرکزی و هیأت‌ مدیره به سود خوبی دست یافته، برند بیمه‌ آسیا را برجسته ‌تر و بیمه ‌گذاران بیشتری را جذب خواهیم نمود.

دکتر کاردگر با اشاره به اینکه فضای کار در بیمه ‌آسیا، فضای قابل تحسین و متفاوتی نسبت به سایر شرکت های بیمه شده است. گفت: با ایجاد همدلی ،توانسته‌ ایم طی پنج ماه اخیر رشد 44 درصدی را تجربه کرده وبه تحقق زود هنگام افزایش سهم بیمه ‌آسیا در صنعت  بیمه کشور امیدوار شویم.

نایب  رئیس هیأت‌ مدیره بیمه‌ آسیا با تصریح این موضوع که گرایش بیمه ‌گذاران در سطح خرد و کلان به بیمه‌ آسیا نتیجه یاری  خدا، همدلی، دلسوزی و علاقه شبکه فروش است، بیان داشت: نظارت، کنترل و حسابرسی داخلی اولویت امسال بیمه ‌آسیا برای دستیابی به اهداف تعیین شده  هیأت‌ مدیره و در راستای اهداف و برنامه‌ های بلندمدت شرکت است.

در ادامه این گردهمایی نشست کارشناسی مدیران فنی بیمه ‌آسیا با حضور معاونین اشخاص، اموال و مدیران رشته ‌های بیمه‌ ای برگزار شد.

مهدی شریفی، معاون فنی مدیرعامل در بیمه‌ های اشخاص و مسئولیت بیمه‌ آسیا، ضمن ارائه آمار و عملکرد بیمه‌ آسیا در حوزه فعالیت خود طی پنج  ماهه اخیر، درصد بالایی از فروش بیمه‌ های اشخاص و مسئولیت را از طریق شبکه فروش دانست و اظهار امیدواری کرد تا این روند پیوسته ادامه یابد.

فرامرز خجیر، عضو هیأت‌ مدیره و معاون فنی مدیرعامل در بیمه‌ های اموال بیمه ‌آسیا  در این گردهمایی، ضمن قدردانی از تک‌ تک مسئولین، کارکنان و نمایندگان شرکت در دستیابی به رشد 44 درصدی شرکت در پنج ماه اخیر، هدف بیمه ‌آسیا را سربلندی و تعالی مجموعه بیان کرد.

وی لازمه ساخت کشور را ساخت سازمان دانست و افزود: منافع فردی و سازمانی هیچگاه نباید با هم در تضاد باشند.

احمد صحرانورد، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه‌ آسیا  نیز در این نشست ضمن تشکر از شبکه فروش پرتوان بیمه‌ آسیا، انتخاب بازار خوب و مناسب را جزو سیاست ‌های شرکت عنوان کرد و افزود: امیدواریم بیش از پیش دیدمان را مشترک نموده و از حاشیه‌ ها و تعارض‌ ها بکاهیم.

تعامل شبکه فروش در جهت سرعت و کیفیت بالاتر، افزایش ارتباط و تعامل با شعبه، انسجام کانون با رعایت هدف سازمان مبنی بر نفوذ در بازار و حفظ برند بیمه ‌آسیا، گرایش در جهت اتخاذ و رعایت اخلاق حرفه ‌ای در محیط حرفه ‌ای و انتقال افکار از یک گروه به دیگر گروه‌ ها، از اهم موارد ذکر شده توسط مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه‌ آسیا در این گردهمایی بود.

گردهمایی انجمن‌ های صنفی نمایندگان بیمه‌ آسیا در سراسر کشور، با حضور مدیرعامل، اعضای هیات ‌مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران و اعضای انجمن ‌های صنفی نمایندگان بیمه آسیا در سالن اجتماعات ساختمان شماره یک بیمه‌ آسیا برگزار شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: