کد خبر: ۳۳۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - 2023August 30
زمان مسابقه برای هر شرکت‌کننده تنها دو دقیقه است و او باید در همین زمان کوتاه پشت حریف را به کف ظرف پر از آبگوشت بمالد!

شفا آنلاین>یکی از مسابقه‌های عجیب و غریبی که در جهانبرگزار می‌شود، کشتی در آب گوشت است؛ مسابقه‌ای هیجان‌انگیز و خوشمزه! که هر ساله در شهر استاک استیدز انگلیس برگزار می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین: روز برگزاری این مسابقه کشتی هزاران تماشاچی به خیابان لانکاشیر می‌روند تا مبارزه‌ای را که در آن ۲۴ رقیب در محفظه‌ای کاسه‌ای شکل که پر از آب گوشت است به رقابت می‌پردازند تماشا کنند.

زمان مسابقه برای هر شرکت‌کننده تنها دو دقیقه است و او باید در همین زمان کوتاه پشت حریف را به کف ظرف پر از آبگوشت بمالد! شرکت‌کنندگان هم برای هرچه بامزه‌تر کردن این مسابقه در حین انجام حرکات کشتی، حرکات نمایشی هم از خود نشان می‌دهند تا بین تماشاچی‌ها محبوب‌تر شوند. برای برگزاری مسابقه امسال، تهیه حدود ۲ هزار لیتر آبگوشت به سرآشپزان مخصوص شهر سفارش داده شد.

البته کسی از راز موادی‌ که به جز گوشت در این آب ریخته می‌شود خبر ندارد. با این حال به‌رغم اینکه کشتی گیران این مسابقه را بسیار جدی می‌گیرند و در نهایت حتما یکی به‌عنوان برنده انتخاب می‌شود. این کشتی عجیب بیشتر جنبه تفریحی دارد که هر ساله به منظور جمع‌آوری پول برای خیریه برگزار می‌شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: