کد خبر: ۳۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 02
شفا آنلاین-آزمون های ششمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشورصبح روز شنبه 15شهریور ماه به مدت چهارروز تا 18 شهریور ماه جاری ادامه خواهد داشت.
به گزارش شفاآنلاین، دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان برگزارکننده المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور انتخاب شده است.

علاقه مندان و شرکت کنندگان می توانند برای دسترسی به جدول زمانبندی آزمون به سایت المپیاد به نشانی http://medolympiad.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.

درهمین راستا، دانشگاه علوم پزشکی ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که اعزام دانشجویان برای شرکت دراین المپیاد به شهر تهران به عهده دانشگاه اعزام کننده بوده و ایاب و ذهاب دانشجویان و رابطین، به جهت مشکلات ترافیکی در سطح شهر تهران از ترمینال های هوایی، ریلی، و اتوبوسرانی تا محل استقرار دانشجویان توسط رابط دانشگاه از طریق وسایط نقلیه عمومی انجام خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده، ایاب و ذهاب دانشجویان از خوابگاه تا محل آزمون ها توسط عوامل اجرایی المپیاد پیش بینی های لازم انجام شده است.

براین اساس، پذیرش و ثبت نام تیم های شرکت کننده در ششمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور روز جمعه 14 شهریور ماه 1393 در محل خوابگاه مربوطه صورت می گیرد و تحت هیچ شرایطی پذیرش و ثبت نام صبح روز شنبه 15 شهریور ماه جاری در محل برگزاری آزمون انجام نخواهد گرفت.

به منظور برگزاری ششمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی با توجه به تصمیمات اخذ شده، نمایندگان ششمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور درامور اجرایی معرفی می شدند.

برهمین اساس، شرکت کنندگان در المپیاد می توانند در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در خصوص مسائل مربوط به خوابگاهها ، نقلیه ، امور اجرایی ، نماینده مستقر در هتل استقلال وهماهنگ کننده امور اجرایی و پشتیبانی با این نمایندگان تماس بگیرند.

ششمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کشور با همکاری مشترک دانشگاههای علوم پزشکی ایران، مشهد و مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تاریخ 15 تا 18 شهریور ماه93 در مرکز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: