کد خبر: ۳۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 02
شفاآنلاین- سمینار کارگاه تخصصی و نمایشگاه بین المللی استاندارد سازی و تجاری سازی غذای حلال برای اولین بار در کشور در روزهای 17 تا 19 شهریورماه امسال برگزار می شود.
به گزارش شفا آنلاین،دبیر علمی سمینار و نمایشگاه بین المللی استاندارد سازی و تجاری سازی غذای حلال  اظهار کرد: این سمینار تخصصی با حمایت مالی بانک توسعه اسلامی و به میزبانی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار خواهد شد.

دکتر مجید جوانمرد افزود: مرکز منطقه ای انتقال فناوری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی و مرکز ملی و منطقه ای حلال نیز در برگزاری این همایش تخصصی مشارکت دارند.

رییس پژوهشکده کشاورزی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی درباره برنامه های سیمنار بین المللی غذای حلال توضیح داد : پروفسور ˈمیان ریاضˈ Mian Riaz از استادان دانشگاه تگزاس و نویسنده تنها کتاب موجود در زمینه تولید غذای حلال به عنوان سخنرانی اصلی در این سمینار حضور خواهد داشت و سخنرانان دیگری از کشورهای اسلامی و منطقه آسیا - اقیانوسیه ازجمله مالزی، اندونزی، بنگلادش، تایلند، سریلانکا، تانزانیا، سودان، یمن، کومور و امارات متحده عربی در این همایش حضور دارند.

جوانمرد درباره محورهای مورد بحث در سمینار تخصصی غذای حلال نیز گفت: در این سمینار موضوعات مختلفی پیرامون تولید، فرآوری، بسته بندی و کنترل کیفی غذای حلال، اجزای حلال و حرام در مواد غذایی، شناسایی و روش های آزمایشگاهی تشخیص حلال یا حرام بودن اجزای تشکیل دهنده مواد غذایی، مقررات و تجاری سازی غذای حلال به بحث و بررسی گذاشته می شود.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: