کد خبر: ۳۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 02
شفاآنلاین-همزمان با هفته دولت و براساس قرارداد منعقده بین پست بانک ایران و شرکت کارگزاری نواندیشان بازار سرمایه، باجه‌های خرید و فروش سهام با حضور مسئولان شرکت بورس و اوراق بهادار بطور همزمان در شعب شوش‌شرقی، بلوار آفریقا، میرزای شیرازی و کارگر تهران افتتاح و عملیات خرید و فروش سهام شرکت‌ها از طریق شعب این بانک به صورت آزمایشی آغاز شد.
به گزارش شفاآنلاین،از روابط عمومی پست بانک ایران: محمود شیردل مدیرامورشعب و مناطق این بانک در مراسم افتتاحیه و بهره‌برداری آزمایشی از نرم‌افزار خرید و فروش سهام در پست بانک شعبه شوش شرقی تهران گفت: ایجاد سرویس فوق در شعب و دفاتر پست بانک ایران و توسعه آن در روستاها و مناطق غیربرخوردار در راستای رسالت این بانک است. بطوریکه در سال‌های اخیر توانسته‌ایم 14 هزار دفترخدمات بانکی به منظور توسعه اقتصادی و اجتماعی این مناطق راه‌اندازی کنیم.
وی افزود: خرید و فروش سهام یکی از برنامه‌های مهم پست بانک ایران است که خوشبختانه نرم‌افزار آن به نتیجه رسید و افتتاح شد. هدف از ارائه خدمات متنوع بانکی به ویژه اینگونه خدمات، کمک به ترویج و توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری در سطح کشور ازجمله در روستاها و مناطق دوردست است و قطعاً این کار هم برای هموطنان و هم برای بانک و شرکت کارگزاری نواندیشان مفید و مثمرثمر خواهد بود.
عبدالله عینی قائم‌مقام شرکت کارگزاری نواندیشان بازار سرمایه هم در این مراسم اظهارداشت: از سال گذشته عملیات اجرای این کار با هدف تسهیل دسترسی عمومی به بازار سرمایه و بورس و تسریع در امور آغاز شد و طبق توافقنامه منعقده با این بانک، مقدمات کار آغاز و آموزش‌های لازم به متصدیان شعب و کارگزاران منتخب دفاترخدمات بانکی ارائه شد.
امیرحمزه مالمیر مدیرکل نظارت بر ناشران شرکت بورس و اوراق بهادار نیز در این مراسم گفت: پست بانک ایران دسترسی عمومی و آسان را در نقاط محروم کشور برای هموطنان فراهم ساخته است و با توجه به خرید و فروش سهام در بازار بورس در آینده‌ نزدیک قطعاً تعدد نقاط تماس این بانک در اجرای برنامه مذکور مؤثر خواهد بود.
وی افزود: فراهم نمودن نرم‌افزار خرید و فروش سهام در شعب و دفاتر پست بانک ایران نقطه شروع خوبی برای توسعه این کار درسطح کشور به ویژه مناطق روستائی است که بتوانند با خیال آسوده وارد بازار سرمایه و بورس شوند.
مالمیر درپایان تصریح کرد: با همکاری شرکت کارگزاری نواندیشان بازار سرمایه و پست بانک ایران، روز به روز این اقدام مهم در تمامی شعب و دفاتر این بانک توسعه یافته و دسترسی عمومی به آن بیشتر شود.
همچنین در این مراسم محمدرضا ساجدی پور رئیس اداره‌کل روابط عمومی و اسماعیل عسگری رئیس اداره‌کل بازاریابی و تجهیزمنابع هریک این اقدام را برای خدمت‌رسانی بیشتر به هموطنان بسیار مهم برشمردند.
گفتنی است: درپایان این مراسم؛ خرید و فروش سهام به صورت آزمایشی از طریق این نرم‌افزار انجام و طی آن اسکندر اژدری رئیس شعبه مذکور و دیگر مسئولان توضیحات لازم را ارائه کردند.
شایان ذکر است: با همکاری شرکت مذکور در مرحله اول 100 باجه کارگزاری، مرحله دوم 400 باجه و در مرحله سوم نیز 5هزار باجه در شعب و دفاترشهری و روستائی پست بانک ایران در سطح کشور به منظور خرید و فروش سهام ایجاد و راه اندازی خواهد شد.
برچسب ها: پست بانک ، سهام ، ایران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: