شفاآنلاین-رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران دررونمایی ازتازه ترین طرح بیمه ای شرکت متبوعش گفت:"مان" محصول ویژه و منحصر به فرد بیمه های زندگی است که توسط این شرکت امروز(یکشنبه) به بازاز عرضه شد.
به گزارش شفا آنلاین،محمود امراللهی با بیان اینکه دراین
بیمه نامه تمامی نقایص بیمه نامه های جامع عمر و پس انداز اصلاح شده
است،افزود:این بیمه نامه با این تغییرات تبدیل به بیمه نامه ای منحصر به
فرد در بیمه های زندگی شده است و ارائه آن باعث ایجاد امید،نشاط و ماندگاری
درخانواده های ایرانی خواهد شد. وی با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ بیمه به
خصوص بیمه های زندگی یکی از استراتژی های این شرکت بیمه ای
است،افزود:درهمین راستا و با پی گیری مدیران شرکت ایران معین، مدیران ارشد
شرکت و تمامی همکاران بیمه "مان "را طراحی و راهی بازارکردیم. رییس هیات
مدیره بیمه ایران اجرای موفقیت آمیز بیمه نامه" مان" را منوط به دو اصل
فروش موفق و سرمایه گذاری مناسب از محل درآمدهای این طرح عنوان کرد و گفت:
عرضه مناسب و سرمایه گذاری از محل فروش این بیمه نامه دوبال موفقیت آمیزاین
طرح بشمار می روند که باید با هم هماهنگ باشند درغیر این صورت این طرح با
شکست مواجه می شود. وی اضافه کرد: بیمه ایران با توسعه بیمه نامه های زندگی
درنظردارد ضریب نفوذ بیمه درکشور را افزایش دهد همچنین درنظر داریم با
توجه به تجمیع پس اندازهای خرد، حجم عظیمی از سرمایه را درمساله اشتغال
بکار گیریم تا از این طریق به اقتصاد ملی و شکوفایی آن کمک کنیم. امراللهی
با اشاره به اینکه از محل این بیمه نامه درهمان استانی که به فروش رفته است
سرمایه گذاری خواهد شد، تصریح کرد: معتقدیم با سرمایه گذاری از محل ذخیره
های مردم تولید رونق خواهد گرفت و ضریب بیکاری درکشور کاهش پیدا خواهد کرد و
با دستیابی به این اهداف از بودجه دولتی و استفاده از منابع نفتی برای
رونق تولید واشتغال کمتر هزینه خواهد شد. به گفته وی از سوی دیگر با سرمایه
گذاری از محل این بیمه نامه دراستان های مختلف حمایت های بومی از طرح های
بیمه ای افزایش می یابد و ضریب نفوذ بیمه درکشوررشد قابل توجهی پیدا خواهد
کرد. به اعتقاد وی بیمه نامه "مان" حماسه ای است که در حال آفریده شدن است
و همزمان با سالروز تولد حضرت امام رضا(ع) فروش این بیمه نامه درسراسر
کشور به طور همزمان آغاز می شود. رییس هیات مدیره بیمه ایران درادامه یکی
از دلایل عدم توسعه یافتگی بیمه های زندگی را مساله کارمزدها و انگیزه
بازاریابان و سود مشارکت درمنافع عنوان کرد وادامه داد:بیمه های های زندگی
علیرغم بازارمناسب به این دو دلیل درکشور رشد نکرده است که ما درنظر داریم
با ایجاد انگیزه درشبکه فروش و بازاریابان و اطلاع رسانی درسود مشارکت به
مردم و بیمه گذاران این مشکل را برطرف کنیم. به اعتقاد وی بیمه زندگی بیمه
تخصصی است و باید با استفاده از ابزار کارشناسی نسبت به عرضه آن بازار
اقدام شود. درآیین رونمایی از بیمه جدید بیمه زندگی بیمه ایران "مان"،
مدیران ارشد،مدیران فنی و ستادی شرکت سهامی بیمه ایران و مدیران ارشدشرکت
ایران معین و تعدادی از نمایندگان برتر فروش بیمه نامه های عمر و پس انداز
بیمه ایران حضور داشتند.