کد خبر: ۳۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 31
شفاآنلاین-وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در پی معرفی وزارتخانه اش به عنوان یکی از سه وزارتخانه برتر دولت در جشنواره شهید رجایی طی پیامی از مجموعه کارکنان نظام سلامت کشور قدردانی کرد.
به گزارش شفاآنلاین، از پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر بهداشت در بخشی از پیامش خطاب به کارکنان نظام سلامت کشور گفت: تلاش قابل ستایش یکایک شما یاران همراه، سبب شد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در میان دستگاه های اجرایی کشور به عنوان یکی از دستگاه های برتر شناخته و معرفی شود.

«سید حسن هاشمی» اظهار امیدواری کرد که برنامه های حول نظام سلامت کشور با تلاش بیش از پیش کارکنان نظام سلامت، گسترش و تعمیق یابد.

وی در بخش دیگری از پیام خود آورده است : رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیات دولت، برنامه تحول سلامت را یکی از اقدامات بسیار خوب دولت یازدهم برشمردند و تاکید کردند: «باید این طرح پشتیبانی شود و ادامه یابد.» پشتیبانی ایشان و حمایت های همیشگی و بی دریغ رییس جمهور محترم از این اقدام ملی، وظیفه همه ما را سنگین تر از پیش ساخته است.

رییس جمهوری روز گذشته - شنبه- در جشنواره شهید رجایی از وزارت بهداشت به عنوان یکی از دستگاه های برتر دولت قدردانی کرد و به «سید حسن هاشمی » وزیر بهداشت لوح تقدیر اهدا کرد.

یکی از اقدامات مهم وزارت بهداشت در ماه های اخیر اجرای طرح تحول سلامت است . کاهش پرداخت از جیب در هزینه های سلامت از اهداف مهم این طرح است.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: