کد خبر: ۳۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 31
شفاآنلاین-همکاری و هم‌افزایی مجموعه پست و پست بانک ایران موجب هم‌افزایی بیشتر برای خدمت‌رسانی به‌هموطنان شده و باید به‌عنوان الگوی سایر دستگاه‌های زیرمجموعه قرار گیرد.

به گزارش شفاآنلاین،از روابط عمومی پست بانک ایران: دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های ادارات زیرمجموعه این وزارت در استان اصفهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: رسیدگی به مشکلات مردم از اولویت‌های مهم مسئولان است و با همکاری و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی باید به سمت توسعه پایدار حرکت کنیم.
وی افزود: اعتقاد براین است که سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بسترهای ارتباطی می‌بایست 3 تا 4 برابر بخش دولتی باشد و لازم است بخش خصوصی بیشتر تشویق شود.
واعظی در ادامه خواستار حمایت از شرکت‌های دانش بنیان شد و اظهارداشت: باید حامی اینگونه شرکت‌ها باشیم تا آنان بدون دغدغه وارد پروژه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شوند.
همچنین بهزاد امیریان مدیرشعب پست بانک استان در این مراسم ضمن ارائه گزارش عملکرد گفت: خدمت‌رسانی در بیش از یک هزار روستای استان از افتخارات این بانک است و انتظار داریم عاملیت بانکی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هرچه سریعتر عملیاتی شود.
گفتنی است: در این مراسم به صورت همزمان پروژه‌های مخابرات، پست، زیرساخت، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی و 96 دفترخدمات بانکی پست بانک ایران شامل؛ 87 دفترصندوق تأمین مالی خرد روستائی و 9 باجه مستقر در ادارات پست به بهره‌برداری رسید.
شایان ذکر است: در این مراسم استاندار اصفهان، معاونان دکتر واعظی، رؤسای سازمان‌ها و مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه وزارت از جمله مهندس حسن‌زاده رئیس‌ هیأت مدیره پست بانک ایران و دکتر صباغی عضو هیأت مدیره این بانک، مدیران ادارات زیرمجموعه وزارت در استان و دیگر مسئولان استانی حضور داشتند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: