کد خبر: ۳۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۴ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 31
شفاآنلاين -دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل گفت: محورهای این کنگره از آخرین متدهای درمان ناباروری و نقش هیستروسکوپی در ارزیابی شکست مکرر لانه گزینی و نگهداری و ذخیره اسپرم در بیماران سرطانی است.


به گزارش شفاآنلاين، عبدالحسین شاهوردی دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره بین المللی پزشکی تولیدمثل در کنفرانس خبری این کنگره گفت: یکی از موضوعات بحث برانگیز و چالش ها در زمینه تولید پزشکی تولیدمثل انتخاب شده است که آخرین نتایج حاصل از تحقیقات در این زمینه مطرح می شود.

وی عنوان کرد: 12 نفر از محققین بارز رشته تولیدمثل به عنوان مدعو و دوازده سخنرانی در قالب پنل ارائه می شود.

دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره بین المللی پزشکی تولیدمثل در خصوص این کنگره اظهار داشت: محورهای این کنگره از آخرین متدهای درمان ناباروری و نقش هیستروسکوپی در ارزیابی شکست مکرر لانه گزینی و میوم‌های داخل مخاطی، پذیرش آندومتر در انسان، بیولوژی اسپرم، نگهداری و ذخیره اسپرم در بیماران سرطانی، پیشرفت های جدید در استحصال اسپرم به روش جراحی در بیماران آزوسپرمی، استراتژی بهینه در جهت حفظ باروری و مباحث ژنتیکی باروری همچنین مباحث کاربرد تصویربرداری در باروری هستند.

شاهوردی اظهار داشت: در این کنگره نسبت به سال گذشته به دلیل اهمیت بیوتکنولوژی جانوری، پنلی اختصاصی با محورهای تولید، پاساژ و فریز سلول های بنیادی در گاو، کاربرد داده های بیان ژن در تمایز سلول‌های بنیادی و کاربرد متفاوت ترکیبات، آنالیز ژنومی در سلول های گرانولوزا در ارتباط با کفایت تخمک در لقاح آزمایشگاهی، گزارش اولیه در مورد تولید عضو در بزهای ناقص و روش های محاسباتی در طراحی دارو و زیست شناسی شیمیایی مطرح می شوند.

وی در خصوص امتیاز پانزدهمین کنگره بین المللی پزشکی تولیدمثل توضیح داد و گفت: در حوزه متخصصان اورولوژی، زنان، دکترای ژنتیک انسانی، دکترای بیولوژی تولیدمثل امتیاز بازآموزی چهاردهمی داده شده است.

دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره بین المللی پزشکی تولیدمثل با بیان اینکه سفیران علمی کنگره می توانند تاثیرات بسیار زیادی در حوزه پزشکی تولیدمثل برای آینده کشور بگذارند، خاطر نشان کرد: همچنین نهمین سمینار پرستاری و مامایی در ناباروری و دهمین کنگره بین‌المللی سلول های بنیادی با اجرای کارگاه های جنبی کنگره برگزار می شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: