کد خبر: ۳۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 30
شفاآنلاین-جدیدترین نتایج تحقیقات طب زنان در چهاردهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران با حضور پژوهشگران ایرانی و خارجی در روزهای 22 تا 25 مهرماه در مرکز همایش های رازی تهران ارایه می شود.
به گزارش شفاآنلاین، دکتر اشرف آل یاسین رئیس چهاردهمین کنگره بین المللی انجمن متخصصین زنان و مامایی ایران افزود: در این کنگره جدیدترین نتایج، تحقیقات و پژوهش های انجام شده در طب زنان به ویژه نازایی، انکولوژی و اختلالات دوران بارداری ارائه می شود.

اساتید برجسته ای از اروپا و امریکا در این کنگره حضور خواهند داشت و آخرین دستاورهای علمی و پژوهشی در خصوص طب زنان به مخاطبان ارایه خواهند کرد.

وی ادامه داد: دکتر جزایری (پریناتولوژیست )از آمریکا و پروفسور داریو پالادینی از ایتالیا و پروفسور هنجنی (انکولوژیست ) از آمریکا و سایر چهره های شاخص بین المللی در این کنگره حضور خواهند داشت.

آل یاسین تأکید کرد: در این کنگره 23 امتیاز بازآموزی برای متخصصین زنان و زایمان در نظر گرفته شده و با توجه به استقبال گسترده اساتید و متخصصین، ثبت نام در دوره های مدون بازآموزی ویژه متخصصین زنان و مامایی حداکثر تا 15 شهریور ماه تمدید می شود.

وی یاد آور شد:رویکرد اصلی کنگره چهاردهم، سلامت مادران، زایمان و فیزیولوژی خواهد بود.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: