کد خبر: ۳۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 29
شفا آنلاین: معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان به بخش بهداشت و درمان کشور اختصاص داده شد.

به گزارش شفا آنلاین، مرتضی بانک ظهر امروز در نماز جمعه شهر ایلام در مصلی بزرگ امام خمینی(ره)، اظهار کرد: مردم ایلام، در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان استقامت و جانفشانی کردند و با تقدیم سه هزار شهید به انقلاب، دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کردند.

وی افزود: درود بر مردم ایلام که همگام با نظام و مقام معظم رهبری در همه ارکان کشور حضور مسمتر داشته و دارید و درود بر عشایر غیور و پیروز که خدمات بسیاری برا انقلاب داشته اند.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: شهید رجایی و باهنر دو خصلت مهم داشتند که خلوص صد درصدی در اجرای برنامه های دولت و تلاش مداوم، که دولتمردان نیز باید این دو خصلت را در راس کارهای خود قرار دهند.

وی گفت: هفته دولتی فرصتی است که مهمترین دستاوردهایی که دولت در مدت یک ساله داشته است تشریح شود.

بانک عنوان کرد: روحانی با شعارهای مهمی که نیاز مردم و جامعه بود پا به عرصه سیاست و انتخابات گذاشت و برای اجرایی کردن آنها با تمام توان ایستاده است، از جمله مهمترین دستاوردهایی که در این که سال صورت گرفته است ایجاد فضای آرامش برای مردم است که بتوان با حفظ یک پارچگی و وحدت به مرحله ظهور برسد.

وی افزود: ایجاد وحدت و یک پارچگی بین مردم از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید بود که هم در داخل و هم خارج از کشور به وجود آمد.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: برای اجرای فعالیت های دولت نیاز است که هم شرایط داخلی و هم شرایط خارجی مهیا شود.

وی گفت: فضایی که سبب ایجاد تحریم ها شده بود باید متوقفمی شد، که در دولت تدبیر و امید این هدف محقق شد.

بانک عنوان کرد: 7 میلیارد دلار از درآمدهای ما در کشورهای دیگر بود که در این مرحله به خزانه کشور بازگردانده شد و روابط اقتصادی ما با بسیاری از کشورها از سر گرفته شد.

وی افزود: ایجاد ثبات در کشور، حفظ و کنترل ارز، سرمایه گذاری و کنترل تورم برای ما بسیار مهم است، تورم اکنون به 23 درصد رسیده است و تلاش ما بر این است که نرخ تورم در کشور تک رقمی شود.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: به دلیل تولید مسکن مهر در کشور و خروج سرمایه ها از بانک سبب ایجاد تورم در جامعه شد.

وی گفت: بیش از 40 درصد شرکت های دولتی به مردم واگذار شد و بخش زیادی از امکانات کشور به مردم و سرمایه گذاری خصوصی اگذار شد.

بانک عنوان کرد: با اجرای فعالیت های اقتصادی به ویژه در بخخش صنعت در آینده شاهد جهش اقتصادی خواهیم بود که نرخ تورم را تک رقمی می کند.

وی افزود: 10 هزار میلیارد تومان به بخش بهداشت و درمان کشور اختصاص داده شد که بخش درمان عمومی و بهداشت را در کشور کاملا پوشش داد.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: 10 میلیارد دلار با موافقت مقام معظم رهبری برای سیاست های آب اختصاص یافت که از مهمترین اقدامات دولت با توجه به وجود بحران آب در کشور بود.

وی با اشاره به زلزله 6.1 ریشتری در مورموری گفت: خوشحالیم که با درایت مسئولان این زلزله هیچ گونه خسارت جانی نداشت و برای جبران خسارت ها 165 میلیاردریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: