کد خبر: ۳۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 27
شفا آنلاین:دکتر سعید جوانشیر مدیر کل بیمه سلامت استان البرز از بخش‌هاي مختلف آسايشگاه خيريه كهريزك بازديد و از نزدیک با نحوه ارائه ی خدمات در این مرکز آشنا شد.
 به گزارش شفا آنلاین،از روابط عمومی آسایشگاه کهریزک ، دکتر سعید جوانشیر مدیر کل بیمه سلامت استان البرز به همراه دکتر احمد عمادی رییس اداره نظارت، آرش دارستانی مدیر روابط عمومی و حسین محمد یاری رییس اداره بیمه گری و درمانی بیمه سلامت استان با حضور در آسایشگاه از بخش های مختلف آن  بازدید کردند و از نزدیک با نحوه ارایه خدمات و مشکلات این مرکز آشنا شدند.

دکتر افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه ضمن معرفی این مجموعه گفت: آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز در زمینی به مساحت 80 هزارمترمربع مساحت و شصت هزار متر مربع زیربنا  در 7 مجموعه تخصصی، در سال 1380 کلنگ آن به زمین خورد و با همت خیرین و نیکوکاران ساخته و شروع به کار کرده است

همچنین دکتر وجدانی روشن توضیحاتی در خصوص مشکلات بیمه و درمان مددجویان این مجموعه به مجموعه ارائه نمود.

دکتر شهبازی معاون سلامت و توانبخشی آسایشگاه ضمن توضیح در مورد بخش های مختلف عنوان کرد: سالمندان، معلولان و کودکان عقب مانده ی ذهنیهمه روزه خدمات مختلف توانبخشی، کاردرمانی، مشاوره دریافت می نمایند.

دکتر جوانشیر و هیات همراه پس از بازدید از این مجموعه قول مساعدت برای حل مشکلات بیمه ایی ساکنان  آسایشگاه و همکاری های بیشتر با این مرکز را داد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: