کد خبر: ۳۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 27
شفاآنلاین-مهندس ضیائی مدیرعامل پست بانک ایران در هفتادمین جلسه شورای معاونان ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و یارانشان و همچنین تبریک روز کارمند، پیامی بدین شرح خطاب به کارکنان و کارگزاران بانک اعلام داشت:
به گزارش شفا آنلاین،روز کارمند یادمان تجلیل از انسان‌های وارسته ای است که با اندیشه‌های خلاق و پویا و افکار پاک و مقدس خود تمام سعی و تلاششان، ایجاد آسایش و آرامش در جامعه و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
انقلاب اسلامی حاصل خون شهیدانی است که با تمام وجود از مال و جان خودشان گذشتند. آسایش و آرامش امروز کشور مدیون خون شهیدان است و وظیفه شرعی و انسانی و ملی تک تک ما ایجاب می‌کند تا حافظ منافع نظام و ارزش‌های آنان باشیم.
همه کارکنان دولت از اقشار متعهد،‌ زحمت‌کش و فداکار جامعه هستند و در طول دوران انقلاب کارکنان همواره دوشادوش سایر اقشار جامعه درمقابل حملات و هجمه تهاجمات سیاسی، فرهنگی، نظامی و سایبری دشمنان ایستادگی کرده و از کیان و شرافت کشور و مردم فهیم و نجیب میهن دفاع کردند.
تکریم کارمندان براساس منطق و استدلال به عنوان وظیفه شرعی، اخلاقی و اداری است، کارمندان دولت دارای عزت نفس واسعه توأم با سلامت و دارای موقعیت و جایگاه معتبری در جامعه هستند که تحت هیچ شرایطی قابل واگذاری نیست مگر اینکه آنان را با عیار معنوی و ارزش‌های انسانی و اخلاقی مورد سنجش قرارداد.
ایجاد تعامل و توسعه ارتباط با مشتری، زمینه‌ساز‌ صمیمیت و خوش خلقی نسبت به همدیگر است و همه
باید دست در دست هم داده و با خلق اندیشه‌های پویا و تلاش مضاعف بتوانیم اهداف کوتاه‌ و بلندمدت بانک را محقق سازیم. امیدوارم همواره درسایه حضرت حق و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای به سلوک خدمت‌گذاری خودمان ادامه دهیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: