کد خبر: ۳۲۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - 2023March 25
ویستریا یکی از زیباترین درختان گل‌دار در جهان است که در فصل بهار، ژاپن را به بهشتی رویایی تبدیل می‌کند و گردشگران را به وجد می‌آورد.

رشفاآنلاین>سلامت>درخت «ویستریا» که بومی ژاپن است، از اواسط آوریل تا اواسط ماه مه (اواخر فروردین تا اواخر اردیبهشت) تصاویری جادویی در ژاپن خلق می‌کند. این درختان در فصل بهار شکوفه می‌دهند و گل‌های زیبا و آویزان آن‌ها پارک‌های معمولی شهر را به جاذبه‌های افسانه‌ای تبدیل می‌کنند. زیباترین این گل‌ها را می‌توانید در «پارک گل آشیکاگا» (Ashikaga Flower Park) ببینید که یک درخت ویستریا با قدمت بیش از ۱۵۰ سال را در خود جای داده است. وقتی این درخت به شکوفه می‌نشیند، شاخه‌های بلند و عمودی آن سایبانی تشکیل می‌دهد و بازدیدکنندگان را در دنیایی از رنگ بنفش غوطه‌ور می‌کنند. این همه ماجرا نیست و بیش از ۳۵۰ درخت ویستریا و یک تونل ویستریا در پارک وجود دارد که لذت گردش در پارک را دوچندان می‌کنند.

به گزارش شفاآنلاین:رنگ گل‌های ویستریا متفاوت است و اگرچه شاید بنفش معروف‌ترین رنگ باشد، این‌گونه می‌تواند شکوفه‌های سفید، صورتی کم‌رنگ یا حتی زرد داشته باشد. به همین دلیل بسیار از گردشگران ترجیح می‌دهند که در فرصت کوتاه زمان شکوفه‌دادن ویستریا، به پارک‌های مختلف سر بزنند و از مناظر خارق‌العاده آن لذت ببرند.

پلی چوبی زیر درختان ویستریا در ژاپن


تونلی از درختان ویستریا در ژاپن


درختان ویستریا با شکوفه های بنفش


گردشگران در حال عکاسی از درختان ویستریا


شکوفه های بنفش رنگ درخت ویستریا


مسیر پیاده روی از زیر درختان ویستریا


تعداد زیادی درخت ویستریا با شکوفه های بنفش


درختان ویستریا با شکوفه های رنگارنگ


دختری در زیر شکوفه بنفش و سفید درختان ویستریا


درختان ویستریا با شکوفه های زیبا


عبور پل عابر پیاده از زیر درختان ویستریا با شکوفه های بنفش

.

انعکاس تصویر درختان ویستریا در آب


تونلی محصور در میان درختان ویستریا


محوطه ای مملو از شکوفه های بنفش ویستریا


درخت تنومند ویستریا با شکوفه های بنفش

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: