کد خبر: ۳۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 25
شفاآنلاین-مهندس ضیائی مدیرعامل پست بانک ایران به همراه معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مسئولان استانداری در نشست فعالان حوزه ICT استان آذربایجان شرقی که در محل استانداری استان برگزار شد حضور یافت.
به گزارش شفاآنلاین،ازروابط عمومی پست‌بانک‌ایران: در این نشست وی ضمن تشریح فعالیت‌ها و اهداف بانک اظهارداشت: بیش از 80درصد فعالیت‌های پست‌بانک استان آذربایجان شرقی در راستای ارائه خدمات به روستاها و مناطق کم‌برخوردار به منظور کاهش شکاف خدمات بانکی در این مناطق انجام می‌شود که موجبات رونق اقتصادی را فراهم نموده است.
همچنین در این نشست؛ مهدی راسخ معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرتضی براری معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و محمود خسروی معاون وزیر، مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و محمدتقی پاکزاد معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی استانداری آذربایجان شرقی به سخنرانی پرداختند.
بنابراین گزارش: مهندس ضیائی پس از پایان این نشست از ساختمان‌ ستادی و برخی شعب پست بانک استان بازدید و در پایان درجلسه شورای اداری نیز شرکت نمود.
وی در این جلسه ضمن قدردانی از کارکنان پست بانک استان گفت: باید به نقاط مثبت توجه بیشتری داشته باشیم و چنانچه فقط به ضعف‌ها توجه شود به تلاش‌های انجام گرفته در سنوات گذشته کم‌لطفی شده است. از اینرو هر تلاشی که می‌کنیم باید در جهت خدمت به مردم و جامعه و نتیجه آن نیز کمک به دولت باشد.
ضیائی کارکنان دولت را از برجسته‌ترین و شاخص‌ترین انسان‌ها درجامعه برشمرد و افزود: همه باید به کار و شخصیت خود ارزش قائل شده و محیط را سالم نگه ‌دارند زیرا در فضای آلوده افرادی هستند که از موقعیت پیش آمده سوء‌استفاده می‌کنند. باید در انجام امور و رفتار خود شفافیت داشته باشیم و با مجموعه همکاران نیز صادق باشیم.
وی وجود دفاتر را نقطه قوت پست بانک ایران دانست و تأکید نمود: از فرصت پیش‌آمده با توجه به ظرفیت بالای این بانک باید حداکثر استفاده را جهت فروش تولیدات روستائیان و ایجاد مناطق گردشگری جهت جذب توریسم استفاده نمائیم که این کمک خوبی به دفاتر و هموطنان است.
ضیائی درپایان به سئوالات مطرح شده در این جلسه، پاسخ‌های لازم را ارائه کرد.
علیرضا پورحسین مدیر شعب پست بانک استان نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد استان در شاخص‌های حائز رتبه در سطح کشور را ارائه نمود.
همچنین احد داودی رئیس شعبه مرکزی تبریز به نمایندگی از رؤسای شعب استان ضمن قدردانی از حضور وی به بیان مشکلات شعب پرداخت و خواستار رسیدگی مسئولان به آن شد.
گفتنی است: در همین راستا طرح‌ها و پروژه‌های ادارات زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله صندوق تأمین مالی خرد روستایی دفاتر پست بانک استان با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونان وی، مهندس ضیائی و مسئولان استان افتتاح شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: