کد خبر: ۳۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 25
شفاآنلاین-نایب رییس مجلس شورای اسلامی ازحسن توجه مسوولان ارشد شرکت سهامی بیمه ایران دررسیدگی به امورآزادگان تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش شفاآنلاین،از روابط عمومی بیمه ایران ؛حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد درمراسم تجلیل ازایثارگران و آزادگان شرکت سهامی بیمه ایران که به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی برگزار شد،افزود:‌ مدیران،مسوولان وکارکنان این شرکت اهتمام ویژه ای نسبت به امور آزادگان وایثارگران دارند و این جای تقدیر دارد.
 وی با اشاره به دوران مشقت بار اسارت اظهارداشت: زندان، اسارت، شکنجه وتنهایی واژه هایی هستند که انسان را از جریان زندگی جدا می کند ودراین فضاها زندگی رنگ می بازد و ما با خزان دوران زندگی روبه روهستیم.
نماینده مردم تهران،ری و شمیرانات اضافه کرد: اما این مسایل خللی دراراده اسرا ایجاد نکرد،آزادگان دوران خزان اسارت را به دوران سبزپرنشاط وزاینده و پررویش آزادگی تبدیل کردند و این هنر ارزشمند آنان است که از دست هر کسی برنمی آید.
وی درادامه باذکرخاطراتی از دوران اسارت برادر مرحومش با بیان اینکه درسردی و سیاهی اسارت همیشه با پژمردگی وزردی روبه رونیستیم، ادامه داد:‌به اعتقاد برادر مرحومم دراسارت هرچه می بینیم نشاط و امید است و این ها واقعا درسی برای انسان است که دررفاه و درشرایط شاداب مادی زندگی همیشه مشاهده نمی شود.
وی عنوان کرد‌:‌ با این که اسرای ایرانی دراردوگاه های عراقی برخلاف زندان های اروپا و امریکا که همه امکانات رفاهی فراهم است شرایط سخت و بسیاردشواری را تجربه می کردند اما همانند آنان با آماربالای خودکشی، بیماری های فراوان روانی وناهنجاری های اخلاقی روبه رونشدند ما دربین اسرای خود حتی با یک مورد خودکشی هم مواجه نبودیم.
به اعتقاد وی آنچه که جهنم را بهشت می کند ایمان و اخلاق است و همین مساله باعث شد دوران اسارت قطعه ای از بهشت شود چرا که آنجا انسان به وظیفه بندگی خود عمل می کند. به گفته وی مهم ترین دغدغه آزادگان سرافراز اسلام دردوران اسارت فقط پیروزی رزمندگان اسلام بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: