کد خبر: ۳۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 24
شفاآنلاین -نخستین همایش صادرات کالا، خدمات فنی و مهندسی صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به کشور ترکمنستان و نمايشگاه جانبي آن با حضور وزیر نفت آغاز به کار کرد.
به گزارش شفا آنلاین از روابط عمومي وامور بين الملل بيمه پارسيان همایش یک روزه ایران و ترکمنستان در دو بخش معرفی فرصتهای موجود در ترکمنستان برای صادرات کالا و خدمات مهندسی، بررسی تجربه های موفق در این زمینه همچنین خدمات متقابلی که شرکتها و دست اندرکاران می توانند به یکدیگر ارائه کنند تا صدور کالا و خدمات به بهترین روش انجام شود، و درحاشیه آن نمایشگاه تخصصی صادرات کالا و خدمات مهندسی به تركمنستان با حضور مهندس بیژن زنگنه وزير نفت در محل هتل سیمرغ تهران برگزار شد كه بيمه پارسيان با پرپايي غرفه تخصصي به ارائه دستاوردها و خدمات خود در اين حوزه پرداخت.
در بخش ديگري از اين همايش دكتر ديواندري مديرعامل بانك پارسيان و رييس هيأت مديره بيمه پارسيان در خصوص خدمات متقابل بانك ها و صادركنندگان و همچنين آمادگي بانك پارسيان به ارائه بهترين خدمات به مشتريان حوزه نفت و انرژي به ايراد سخنراني پرداخت.
همچنين سهرابي مشاور مديرعامل بيمه پارسيان در بخش بعد ازظهر اين همايش سخنراني خود را در خصوص توسعه بازار بيمه انرژي در تركمنستان و توانمندي‌هاي بيمه پارسيان در اين زمينه به حاضرين ارائه داد.
بر اساس این گزارش، شناسایی پروژه های توسعه ای نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ترکمنستان طی ١٠ سال آینده، تبیین چشم انداز بازار صنایع نفت ترکمنستان تا سال ٢٠٢٥، ارائه روند تحولی اندازه بازار صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برخی از اهداف این همایش هستند.
همچنين در راستاي اهداف اين همايش ، نمایشگاه تخصصی صادرات کالا و خدمات مهندسی با تلاش سفارت ایران ٢٩ الی ٣١ مرداد در عشق آباد برگزار می شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: