کد خبر: ۳۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 21
شفاآنلاین -يكم شهریور ماه زادروز پزشک، دانشمند و فیلسوف بزرگ مشرق زمین شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا ، فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان کشور است .
به همين مناسبت از تلاشهاي ارزنده و خالصانه شما سپیدپوشان ایثارگر را که تسکین آلام دردمندان و حفظ و ارتقای سلامت انسانها را سرلوحه تلاش بی وقفه خود قرار داده و با توجه به جدیدترین پیشرفتها و فناوریهای علمی در عرصه هاي پزشکی و بهره گیری از مهارت و تخصص، تعهد و مسوولیت پذیری در این مسیر استوار گام برمی دارید، تقدير مي‌نمايم.

شما فرهیختگان جامعه پزشكي با الگو گرفتن از دانشمندان بزرگ و حکمای ارزشمند ایرانی چون ابن سینا، مصداق بارز آیه کریمه «ومن احیاها فکانما احیا الناس جمیعاً» هستید و با توجه به قداست طبیب و طبابت در فرهنگ متعالی اسلام و ایران از جایگاه ويژه اي در جامعه برخوردار هستید.

جامعه پزشكي در تاریخ پر فروغ ايران زمین، مهد عالمان دلسوز و فرزانه اي است كه به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص و در سایه سار ارزشهای انسانی ، علم آموخته را نویدبخش حیات و سلامت جامعه و رشد فضلیت های اخلاقی خويش قرار داده آنچنان كه وسوسه های فریبناک مادی و تفاخرات دنیوی در مقابل روح بلند آنان سر تعظیم و ستایش سائیده است.

متوليان جامعه پزشكي ضمن شناسايي و توجه به دغدغه هاي پزشكان از جمله آينده و امنيت شغلي ، عنايت ويژه به برنامه ريزي آموزشي براي پزشكان عمومي، دستياران و فلوشيپ‌ها ، سطح بندي ارايه خدمات و ارتقاي كيفيت آموزش پزشكي مطابق با استانداردهاي بين المللي روز دنيا و تبيين جايگاه و اعتبار پزشكان در نظام سلامت، نهايت سعي خود را در راستاي ارايه راهكارهاي مناسب براي رفع اين مسايل به كار خواهند بست و اميدواريم با حمايت دولت و مسوولان نظام سلامت بتوانيم گامهاي موثري در اين راستا برداريم .

با اين اميد كه به ياري حضرت دوست (جل جلاله) حضور مؤثر شما همواره منشأ خدمات ارزشمند و به يادماندني بوده و با استقلال نظام پزشکی تهران بزرگ بتوانیم در جهت مطالبات شما همکاران محترم قدمهای موثرتری برداریم.

توفیق روزافزون و سرفرازی همه پزشکان در ارايه خدمات شایسته به میهن اسلامی و جامعه بشری را از درگاه خداوند متعال خواهانم. " دکتر علی اصغر پیوندی رییس سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ "

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: