کد خبر: ۳۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 18
شفاآنلاین-مسوول مرکز پژوهش های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از آغاز به کار مدرسه تابستانی بین المللی بهداشت باروری برای نخستین بار خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،ˈپروین پاسالارˈ افزود: این مدرسه با حضور دانشجویان رشته های مختلف علوم پزشکی تهران و سایر شهرها و همچنین تعدادی از دانشجویان خارجی از کشورهای سوئد و اتریش و دیگر کشورها به مدت یک هفته در مرکز پژوهش های علمی ، ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این مدرسه تابستانی با همکاری مرکز تحقیقات ایدز برگزار می شود، افزود: این مدرسه با هدف بالابردن سطح آگاهی دانشجویان رشته های پزشکی برگزار شده است.

مسوول مرکز پژوهش های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: این مرکز پیش از این چهار کمپین (بسیج اطلاع رسانی) در رابطه با ایدز، دیابت، سرطان و کودکان استثنایی برگزار کرده بود و با توجه به اینکه اولین کمپین راجع به ایدز بود ، اولین مدرسه تابستانی نیز با موضوع سلامت زنان (در زمینه Gender and Sex) و بیماری های جنسی آنان برگزار شد.

پاسالار یادآور شد: هرچند این مدرسه با عنوان بهداشت باروری برگزار شده اما الزاما فقط به بهداشت باروری پرداخته نمی شود و به طور کلی درباره سلامت زنان در این مدرسه ، بحث خواهد شد.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: