کد خبر: ۳۱۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۶ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 14
شفا آنلاین: رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان از مرگ سارقی خبر داد که پس از تعقیب و گریز و محاصره توسط اهالی محل دچار ایست قلبی شد و جان باخت.

به گزارش شفا آنلاین، ساعت 2 بامداد بیستم مرداد ماه، بنا بر خبر اعلامی از مرکز فوریت‌های پلیسی پایتخت مبنی بر دستگیری سارق لوازم خودرو در خیابان ستارخان، خیابان سازمان آب، بلافاصله گشت کلانتری 118 ستارخان به محل اعزام و به بررسی موضوع پرداخت.

در همین حین یکی از شهروندان که خود را "رحمت" معرفی کرد به واحد گشت کلانتری مراجعه کرد و گفت : فردی از داخل خودروی من سرقت کرده و از محل متواری شده بود که با همکاری اهالی منطقه موفق شدیم دزد را در پارک به دام بیاندازیم.

سپس یکی دیگر از اهالی محل به ماموران گفت: سارقی که عینک آفتابی به صورت زده بود، پس از اینکه خود را در محاصره اهالی دید، رنگش تغییر کرد و ناگهان بر روی نیمکت پارک افتاد و تکان نخورد. ماموران بلافاصله با هماهنگی مرکز پیام با اورژانس تماس گرفته و عوامل اورژانس پس از حضور در محل مرگ سارق را تائید کردند.

پس از تائید مرگ سارق، گزارش موضوع مرگ به بازپرس ویژه قتل داده شد و مقرر شد جسد سارق بخت برگشته جهت تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود.

سرهنگ امیر حسین رضایی رئیس کلانتری 118 ستارخان در باره این خبر گفت:در این رابطه پرونده‌ای تشکیل شد و امروز پزشکی قانونی علت تامه مرگ سارق را ایست قلبی اعلام کرد.

تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: